Obserwatorzy

7.5.11

Co warto mieć w swojej szafie..

Mam wenę na takie podobne do siebie posty, wybaczcie. Biała Koszula- Napisano o niej już bardzo wiele, może wszystko, ale nadal zachwyca swoją prostotą, niezwykłym urokiem i uniwersalnością. Sprawdza się w elegancji i wielu innych stylach. Jednakże, aby uzyskać wspaniały efekt trzeba umiejętnie połączyć ze sobą elementy, aby wyszło coś niepowtarzalnego. U nas w naszej gierce, koszul nie widuję się prawie wcale. Biel symbolizuje czystość i niewinność, a szczególnie ja i inni stawiają na nieco mroczniejsze wydania. Dopasowana biała koszula sprawia, że wyglądamy interesująco, seksownie i poważniej. Warto więc zaopatrzyć się w taki niby to drobiazg. Kilka stardoll`owych przykładów:


Największą chwałą cieszy się koszula, jak najbardziej upodobniona do koszuli męskiej. Jednak warto pamiętać, że to jej damska odmiana jest niezastąpiona i zawsze na czasie. Jak już wspominałam jej zastosowania można wymieniać i wymieniać, i nie sposób dojść do końca. Nie warto traktować jej ciągle na poważnie, moda jest od tego, aby się nią bawić i odkrywać nowe horyzonty. Biała koszula ciekawie wygląda z wywiniętymi rękawami, kolorowymi duperelkami, z dużą ilością biżuterii. Każdy może wybrać swoją wersję. I tak jest hitem o każdej porze roku.


5 komentarzy:

Mityoo ☂ pisze...

Ja nie mam żadnej z tych koszul...
Białe mi nie przypadły do gustu
Czy to będzie przestępstwo w modzie ?? xd

Anonimowy pisze...

Raczej nie c;

MoniCaa.. pisze...

a skąd są te dwie koszule na 2. obrazku ; ) .? Prosze o odp ; )
Eviva9

Anonimowy pisze...

Z szafy pewnej osoby c;

Mityoo ☂ pisze...

To dobrze ^^ c=