Obserwatorzy

3.5.11

Walka strojów c;

Wracam z cyklem `Walka Strójów`.
Miss.Bou- Po kłótni z tą panią, postanowiłam, że już przenigdy jej nigdzie nie zamieszczę, komplenty ignorant. No, ale pomiędzy nami zapanowała zgoda, a panna Bou wręcz zmusiła mnie swą zniewalającą kreacją, aby umieścić ją w tej walce. Świetne kolory, świeżość i powiew młodości.

DanielleCraig17- W tej kategori widzimy tą panią po raz drugi. Mimo, że zbliża się lato,a moim zdaniem stylizacja jest typowo jesienna, zostałam powalona. Jest elegancko, ale z nutką pazura. Kocham panią, pani Alicjo!


Kurcza- Kolorystyka nie wiem czemu skojarzyła mi się z czymś pozaziemskim, takie kosmitowate coś. Całość perfekcyjna, dopracowana, chociaż składa się w sumie z niewielkiej ilości elementów.

Kaccunia- I oto strój pani, która bardzo rzadko jeździ autobusami. Jest świetnie. Dobre barwy, prosto, ale efektownie.

Infiore- Wow. Zastosowanie elementów dekoracyjnych i ubraniowych, zawsze mi się podobało. Jeszcze raz W-O-W.

Stradycyjnie w komentarzach głosujemy na najlepszy strój c;

6 komentarzy:

Neliel pisze...

Infiore.

Rainbow pisze...

miss.bou ;3

. pisze...

może jeszcze będziesz się wyrażała Bóg Bou itp.?

oczywiście Infiore

Anonimowy pisze...

Weź się wal człowieku.

Sandrusia-Emma

greyfields pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
greyfields pisze...

Infiore