Obserwatorzy

7.5.11

Nowy pomysł - Moda gwiazd


Witajcie. Obudziłam się dziś rano z myślą, że wprowadzę na bloga kropelkę realnego życia. Postanowiłam opisywać kreacje znanych osób. Tak jak myślicie, ja głównie zajmę się garderobą Rihanny. Nie przedłużając ...

1. Neonowy szyk - Od kiedy Fenty zmieniła kolor włosów na mocną czerwień, zmienił się również jej styl ubierania. Nie wiem czy to zasługa stylisty, czy jej samej. Ale ta kolorowa wersja przypadła mi do gustu. Sweterek w rękawami 3/4 w kolorze fuksji bardzo ciekawie komponuje się z pomarańczowymi spodniami. Dzieki tym truskawkowym włosom, cała wygląda jak wiosenny bukiecik.






2. Pin-up girl - ostatnimi czasy bardzo szanowany i interesujący styl. Czerwone usta, oryginalne dodatki - tutaj opaska na włosach - idealnie to obrazują. Jak widać wystarczy jasny top, czerwona spódnica i jasne buty by wyglądać dobrze. Uważam, że nawet na Stardoll od dość nie dawna wiele fashionistek ryzykuje i wybiera ten styl.



Teraz tylko dwa warianty, bo obecnie cały czas ktoś mnie potrzebuje w domu, haha. Potem na pewno jeszcze dodam więcej stylizacji. Co sądzicie o takich tematach ?

1 komentarz:

Maarti5 pisze...

ja chcę tą spódnicę z drugiego obrazka, białą opaskę i bluzkę z pierwszego
<3 forever xD