Obserwatorzy

19.5.11

Nowy guru mody ?

Hej Kochani !
Tak nadszedł czas , aby w końcu Gosia napisała notkę . : p
Ten post skoncentrowałam na jednej osobie , którą niedawno poznałam . Dziewczyna jest bardzo utalentowana , oryginalna i sympatyczna , świetnie się z nią rozmawia , jest to osoba , która chowa się pod nickiem : martalyjak .
Gdy weszłam na jej profil zamurowało mnie , medoll wyglądała nieziemsko ! Zobaczcie :
Sam kapelusz tutaj zajmuje 7 rzeczy ( lub więcej ) . Zauważyłam , że Marta ( martalyjak ) lubi nowy sklep PERFECT DAY .Achhh ... kocham ten strój szczerze , nie widziałam tego stroju na medoll , zdjęcie pochodzi z albumu , ale widać , że się nad tym napracowała .
Tak wygląda teraźniejszy jej look . Śliczny , nie mogę się napatrzeć .


_____________________

Chciałam przerwać stardollową nudę tą notką , ponieważ na każdym blogu na jaki bym nie weszła widać na nich tylko Hibiskuska , Infiore , xXgreen0appleXx itp. Tak to bardzo kreatywne osoby , ale nie tylko są na stardoll i zasługują na chwilę uwagi . : )

To tyle z mojej strony , pozdrówka < 3333

5 komentarzy:

Mewzy_ pisze...

No i masz rację. Marta jest bardzo kreatywna ;>.

Imagination. pisze...

Dopiero teraz zauważyłam, że mam dużo rzeczy z tego sklepu O.o (perf..) W ogóle dziękuję, za post zmarnowany dla mnie. Miło mi :D

Sylwia pisze...

Uwielbiam stylizacje Marty!

Justyna pisze...

super nie moge sie doczekać jej kolejnej stylizacji.

Donna52 pisze...

O kurva! Ale ma stylizacje.