Obserwatorzy

14.5.11

_D_0_D_A_

Przed:
Jedno wielkie Fuj, nie będę komentować za dużo, okropne za dużo rzęs, za mało makijażu oraz kreatywności. Moja ocena 0/10.

Po:
Robiłem makijaż pod kolor włosów oraz kwiatka na głowie, wyszło całkiem nie źle.
Brwi, oraz oczy zniżyłem, wygląda teraz ładniej.
Elementy twarzy dobrze dobrane.
Moja rada jest następująca:
nie używaj za dużo sztucznych brwi (max. 2-4)
próbuj więcej malować oczy i podkreślać jakie są ładne.

Przed:
Ubrałaś ją trochę nie teges, ponieważ na dole stylizacji jest za mało zakryte ciało, a u góry za dużo.
Nie podoba mi się ta stylizacja, może gdyby był inny top, kurteczka i spódniczka dłuższa to by było ładnie (znacznie ładniej).

Po:
Czytałem, twoją prezentacji i pisało, że lubisz kolor niebieski, więc z tąd niebieska stylizacja
no makijaż wyszedł mi chyba lepiej niż strój. Użyłem około 10 topów na tą stylizacje, a rajstopy powstały z połączenie dwóch par.

1 komentarz:

Kamila pisze...

Zdecydowanie po.Medoll przed jest okropna, ten makijaż wrr.