Obserwatorzy

22.5.11

Marka : Avon

Hej Kochani !
Wpadłam ostatnio na pomysł żeby pokazać Wam coś nowego na tym blogu , stardollowy świat staje się nudny i za bardzo nie ma o czym pisać , dlatego dziś coś z reala . Dzisiaj chciałam opisać markę AVON , od nie dawna zaczęłam używać kosmetyków tej marki i mam co do niej mieszane uczucia . : /

AVON - światowe przedsiębiorstwo kosmetyczne zajmujące się produkcją i dystrybucją kosmetyków , sprzedające je w systemie sprzedaży bezpośredniej korzystając z marketingu wielopoziomowego. Przedsiębiorstwo działa w ponad 135 krajach. Najszybciej rozwijające się rynki to Rosja i Chiny .

KOSMETYKI , KTÓRE POLECAM :
AVON poczwórne cienie : PURPLE HAZE Sama posiadam te cienie świetnie się je nakłada , nie zlewają się .






















Super podkręcający tusz do rzęs - używam go cały czas , nie skleja rzęs i ślicznie je podkręca .





















AVON perfumy SLIP INTO - używam tych perfum cały czas , niestety już mi się skończyły . Gdy kupowałam go , był do niego darmowy naszyjnik :



































AVON PERFUMY ETERNAL użyłam na razie małego perfumu w kulce , oraz dezodorantu , perfum jeszcze nie użyłam , ale ślicznie pachną .



















KOSMETYKI , KTÓRYCH NIE POLECAM :


Plump Pout Lip Gloss (Błyszczyk powiększający usta) - O NIE ! Na sam widok mam go dość , w katalogu pisze powiększa usta w dodatku lekko mrowi , ja na to super , muszę kupić ! I się na tym przejechałam , nie dość , że śmierdzi jak z Krakowa do Warszawy , to jeszcze myślałam , że usta mi odpadną . Błyszczyk , bardzo ładnie się świeci itp. ale gdy go użyłam , bardzo bolały mnie usta , nawet po nie nałożeniu tego błyszczyka na usta , bardzo mnie one bolały , czułam jakby mi żyłki w ustach pękały .
NIE POLECAM !












To na razie tyle , jak już mówiłam od niedawna używam marki AVON , więc jest mało tych kosmetyków , oczywiście możecie się ze mną nie zgadzać , ponieważ to moja opinia .


Podobała Wam się notka ? Chcecie takich więcej ?




6 komentarzy:

KurkaRurka pisze...

mam ten tusz i cienie.
co do tuszu: spotkałam się z wieloma negatywnymi komentarzami ale ja uważam, że jest świetny- szczoteczka nie wybiera się zbyt dużo tuszu i nie robi na rzęsach gród ;)

Imagination. pisze...

Mają świetne kosmetyki :D

Imagination. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

kosmetyki są naprawdę fajne ja mam outspoken i jest naprawdę ok, ale ia tak wolę perfum pur blanca biały.
ale slip into również jest piękny.

Pai049

Anonimowy pisze...

fajne więcej takch ;]

Rainbow pisze...

Mam te perfumy w kulce! ;3

Jak dla mnie są nieco za ostre.., ale po chwili ta ostrość znika i wyczuwam niezły zapach:)