Obserwatorzy

5.5.11

Wybaczcie.

Wiem, jak bardzo zaniedbuję bloga Roksi. Naprawdę- wiem to. I staram się to jakoś zmienić, ale szkoła, szkoła i jeszcze raz projekt edukacyjny/projekt na wos/przedstawienie kraju, jego tradycji, kultury (w tym przygotowanie potrawy) na zajęcia artystyczne. Wszystko to, oczywiście, mam zrobić przez maj. Nawet jeżeli jestem zalogowana na stardollu, to tak naprawdę zajmuję się czymś innym. Z powodu moich licznych zajęć informuję wszem i wobec, że na blogu będziecie widywać mnie sporadycznie (aż do mniej-więcej 6 czerwca, bo wtedy w szkole będą ostatnie poprawy, a ja będę miała luzik).
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam za wszystkie niedogodności wynikające z tej sytuacji (ale chyba mnie rozumiecie- maj to trudny okres w każdej szkole :))


Pozdrawiam gorąco, bo u mnie pada grad :c

Brak komentarzy: