Obserwatorzy

5.5.11

Pod lupą - honia1222honia

Pamiętacie? Ten nick kiedyś widniał na tym blogu. honia1222honia, pewnie połowie osób z tym nickiem kojarzy się tylko jedno słowo = KSEROKOPIA. Tak, tak , zgadzam się. Kiedy pisała u mnie na blogu, nie zdawałam sobie z tego sprawy. W ogóle kiedyś byłam inna. Ale jak usłyszała, że bliskie mi osoby na tej witrynie, obgadują mnie i po prostu grają na dwa fronty : do mnie słodko i miło, a poza zupełnie inaczej. Ale nie o tym mowa. Honia, była kiedyś sympatyczną osobą, lecz kiedy podziękowałam jej za współpracę, nagle nastąpiła ogromna zmiana. Dowiedziałam się również, że kopiowanie innych było jej specjalnością. Jedną z jej "ofiar" okazała się znowu kaccunia, współczucie. Nie mam zamiaru umieszczać tu ani jej zdjęć, ani jej bloga czy kopii, bo nie mam siły wchodzić na jej profil . Zresztą i tak pewnie wszyscy kojarzą jaj z pomarańczowym beretem czy z czarnymi ustami, bo uzależniła się od tych elementów i często widnieją na jej Doll. Od momentu kiedy szanowna Honorata zakończyła współpracę z tym blogiem monotonnie spamuje mi na gg. Na temat swoich blogów, starych nowych, a kiedy uprzejmie ją proszę, żeby zaprzestała zaśmiecać mi Gg, to ta odpala mi z jakimiś niezrozumiałymi tekstami. Jeden z nich pozwolę sobie tu zamieścić :

Honia214:53:53Wiesz, jak ty czasem mi coś wysyłałaś, robiłaś (nie wypowiem się) konferencje, co po archiwum ich pełno to byłaś święta. Mogłaś pisać co chcesz, bo jesteś szefem i królem. To teraz nie miej takich samych pretensji, co mogłam mieć i ja, ale nie miałam do puki, nie zaczęłaś obrażać się na cały świat. Byłaś miła dla osób, które Ci się podobały, a innych uważałaś dnem. Trzymaj się, bo świat staje się po prostu nogą, a głowa dołem. I mogę kopiować. Do widzenia, panno Agnieszko.

Tak, tego co mi tu napisała nie rozumiem kompletnie, ale okej. Nie będę się więcej rozpisywać bo już powiedziałam to co chciałam.


PS: Wiem, że po przeczytaniu tego artykułu i zapewne wielu innych, znienawidzicie mnie , bo wszyscy ♥ HONIA 4ever... Trudno, przyzwyczaiłam się, że wszyscy uważają mnie za despotkę, wredną osobę bez uczuć, bez jakichkolwiek cech ludzkich. Trudno , trzeba z tym żyć. Jeśli chcielibyście powiedzieć coś na temat tej notki, zapraszam w komentarzu. Coś czuję, że zaraz pojawią się anonimy pod tą notką, które doda sama Honia, w których będzie udawała swoich fanów. Możliwe, że nikt się nie zgodzi z tym artykułem, ale to tylko moje zdanie na ten temat. Dziękuję.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Daj spokój! Ja cię kocham c; Nie martw się, w żadnym razie nie jesteś despotką. A honorata jest walniętym debilem, który myśli, że tam gdzie jej nie ma, jest źle. Przecież każdy wiedział, że postanowiła się zemścić za usunięcie jej z bloga czemu oczywiście się nie dziwię. Jest szurnięta na łeb, gorzej niż mój ukochany Patryczek, a więc popieram cały ten post i uważam, że nie warto pisać z taką osobą, ani w ogóle zwracać na nią uwagi c:

honeyy pisze...

Skoro może kopiować to niech tak robi dalej. Zobaczy konsekwencje. Pozgłaszają ja do adminów, usuną konto (adm.ini.) i taki będzie finał jej ,,stardollowej kariery":/. A skoro będą anonimy to znaczy, że ludzie boją się wyrazić swoją złą bądź dobrą opinie, a jak to ona sama to widać jak się stacza na dno. Jestem Ola i jestem na nie.

honia pisze...

Kochani. Właśnie piszemy z Agnieszką na GG i powiedziałam jej, że metamorfozę zrobiła mi weronika9p!
Nie wiedziałam, że to kopia kacci!
Więc najpierw fakty, potem prawda.

Gockor pisze...

A ja nie powiem złego słowa na Honię , ani na Agnieszkę , nie znam Was obu , jak rozmawiam z Agnieszką jak i z Honoratą , rozmowa jest świetna i panuje miła atmosfera . Nie myślcie sobie , że bronię Was , ale nie znam przeszłości i nie wydaje mi się żeby Honia kopiowała . : /
Nie naskakujcie teraz na mnie , ponieważ jak zwykle o wszystkim dowiaduję się na końcu , może się kiedyś dowiem . XDDD

Martyna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zgadzam sie z tobą ,obserwowałam wielką honorate (a pozatym ona hyba tak się nie nazywa ,ona kłamala z tym imieniem ,czy coś takiego,a włośnie to chyba blanka,sama już nie wiem)i uważam że jest jedną wielką kopiarą ,bez stylu(pazatym widziałam jej zdięcia w ralu,wygloda jak jakieś 10 -letnie dziecko bez wyczucia stylu)

Unknown pisze...

Roksetka na prezydenta!

Roksana pisze...

Hahahahaha, dziękuję Ci - Najważniejsza jest Polska, haha !

Maarti5 pisze...

ja tam kobity nigdy nie lubiłam, bo poznałyśmy się w dość nietypowej sytuacji- mianowicie w jej notce powitalnej na tym blogu był fragment mojej prezentacji. po oskarżeniu o kopiowanie, Honia nawet nie zaprzeczyła. stwierdziła, że ten fragment doskonale oddaje jej charakter -,-''
oczywiście, teraz w tamtej notce nie ma już mojego tekstu...