Obserwatorzy

3.5.11

Metamorfoza - Mika.....



Przed :
Śliczny makijaż , pięknie zaznaczyłaś oczy . :)
Jedyne " ale " mam do policzków , ja bym ja zrobiła jaśniejsze , ale to ja . :) Co do elementów twarzy to są boskie !! Brwi , oczy , usta jak najbardziej na tak , jedynie nos , ale nie narzekam . Fryzura za nisko . : p 9/10












PO :
Twój makijaż był w zimnych odcieniach , ja zrobiłam Cię w ciepłych kolorach . Przyznam się , że na tych oczach nie umiem robić makijażu . Policzki mi nie wyszły , przyznaję się , ale już nie mogłam ich cofnąć . ; /













PRZED :
Ola Boga ! Co to jest ? Wszystkiego za dużo . : / Po co ta różowa kokarda i torebka ? Bez szelek byłoby lepiej . 2 / 10


















PO :

Zrobiłam Cie w odcieniach beżu , 2 spódniczki , sukienka , 2 bluzki , wstążka i torebka .

2 komentarze:

Magdalena pisze...

Co do stroju, zgodzę się, że jest tragiczny, ale to na konkurs jakiś tam, więc musiałam 'coś' takiego xD. Makijaż w Twojej wersji jest świetny, tym bardziej, że lubię brązy. Strój 'po' podoba mi się, co więcej trafiłaś, bo uwielbiam złożone stylizacje i takie kolory. Dziękuję:)

Gockor pisze...

To miło . :)