Obserwatorzy

8.5.11

Pod lupą: beithe

Beithe, czyli osoba, na którą natknęłam się dosłownie wczoraj. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, nie znałam jej. Nie pamiętam, czy ta użytkowniczka wygrała jakiś konkurs, czy nie. Jednak, gdy tylko weszłam na jej profil czekało mnie spore zdumienie, gdyż strój beithe jest... nieziemski. Dobra, nie przeciągając, oto on:Na początku wydało mi się, że jest tu za dużo, no cóż, wszystkiego, ale gdy lepiej się przyjrzałam, stwierdziłam, iż każde ubranie ma tu swoje miejsce i bez niego byłoby pusto. Dół sukni jest po prostu bajeczny- nic dodać nic ująć. To nad górą się zastanawiałam, a dokładniej- nad spódnicą z FA. Kiedy ją zdjęłam- było super, ale z nią cała postać ma zupełnie inny charakter.

Chcąc zobaczyć więcej stylizacji beithe weszłam do jej albumu. Natknęłam się na sporą ilość stron pokrytych 'zdjęciami' stylizacji. Dwie z nich mam przyjemność Wam pokazać:
No, po prostu brak komentarza. Wszystko jest śliczne, ale (broń Boże!) nie przesłodzone! Jedyne, co mogłabym w niej skrytykować to to, że właścicielka tak wspaniałego konta nie jest powszechnie znana (no, bo heloł, jestem tu od 2008, a o niej nie słyszałam! a przecież nie miałam 'przerw' w grze).

Znacie beithe? Słyszeliście o niej? Co myślicie o jej sposobie ubierania się? Jeżeli macie ochotę- napiszcie w komentarzu :)

4 komentarze:

Paula @beautically pisze...

Była w finale 'Zostań miss bloga stardoll.ocom.pl' ale zrezygnowała.

Anonimowy pisze...

Ja znam tą panią c; Jest wspaniała, miła i po prostu zwyczajna chociaż, ma świetnego bloga, na którym mam zaszczyt być redaktorką c;

Mityoo ☂ pisze...

Jest śliczna *-*
Ja przeglądałam różnych ludziby mieć materiał na bloga .
I właśnie zauważyłam że ma ona nietypowy makijaż więc w nią weszłam dosłownie dzisiaj... patrzyłam się na jej lalkę chyba tak z 10 minut , napatrzeć się nie mogłam ;>
Pół godziny później dodałaś tą notkę xd

walhalla pisze...

Uwielbiam ją, jest taka skromna... a jednocześnie potrafi wyczarować naprawdę cudowne stylizacje...

To prawda była jedną z finalistek 'Zostań miss bloga stardoll.ocom.pl' ale zrezygnowała, gdyż miała ciężką sytuację rodzinną. Mimo to pozostała tą samą wrażliwą i nieposkromioną duszyczką.