Obserwatorzy

15.5.11

Kaccunia- Szyk, oryginalność i szczerość...

Kaccunia zwana potocznie jak sama napisała w prezentacji Kaci jest osobą powiedzmy szczerze świeżą. Sama poznałam i zobaczyłam  ją kilka miesięcy temu, bezprzyczynowo. Wyszło to samo z siebie. No i nie kłamiąc byłam tą osobą zauroczona i szczerze się cieszę, że to mnie przypadł zaszczyt napisania o niej kilku słów.
Kaccunia sama o sobie mówi  maniakalna, horrendalna, absurdalna, latwopalna.
Jak widzimy ma ona 17 lat, a jej przygoda z naszą ukochaną stronką zaczęła się 4 lata temu, więc jest to spory kawałek czasu. Jej liczba starpunktów przyprawia mnie o zazdrość, ale cóż poradzić taka wola Józka. Lecz nie to najbardziej przyciąga do niej ludzi, rzeczą najważniejszą jest jest styl, oryginalność i prawdziwa szczerość. No i oczywiście pochodzi ze Szczecinka, co jest cudowną zbieżnością, gdyż i ja tutaj urzęduję c:
Prowadzi dwa blogi, które cieszą się umiarkowaną sławą. Pierwszym blogiem o, którym chciałabym napomknąć jest blog poświęcony realnej modzie. Może nie określiłam tego zbyt dokładnie, ale Kacci zamieszcza tam od czasu do czasu  jakieś zdjęcia, opisy różnych rzeczy i wiele innych ciekawych elementów.
Tenże blog poświęcony jest metamorfozom, które  cieszą się dużym wzięciem. Nasza sława prowadzi go wraz z Infiore, lecz jest obecność jest naprawdę sporadyczna, jeżeli nie minimalna. Duży wkład w rozwijanie działalności z pewnością należy do Kaccuni.  Sama wykonała tutaj szablon i nagłówek, na który z racji jego wykonu poświęciła dużo czasu. I tutaj mamy kolejny wniosek iż jest ona osobą, która stara się, aby to co reprezentuję, reprezentowała godnie.

I tutaj statystyka El Cambio. Tylko pozazdrościć takiego grona wiernych czytelników.

Za każdym razem, gdy odwiedzam jej konto zaskoczona jestem niebywałą zmiennością. Zapytacie pewnie zmiennością czego? Chodzi mi o jej styl, gdyż raz mogę podziwiać drapieżną ciemną stylizację z pazurem, a następnie delikatną iście anielską białą powłokę. Dałam tutaj niewielki przykład możliwości tej pani, ale nie chcę wyjść na zbytni cukier, bo nie taka ma rola. Dokończę, że moją oceną, jak dla mnie wystarczającą jest podziw, za dzieła, nieraz proste, ale dopracowane.


Dokładnie to nie znam Kaccuni. Nasz kontakt ograniczył się do kilkudniowej rozmowy o turystyce i całokształcie Szczecinka. Jednak dowiedziałam się, że chodzi ona do dobrej szkoły, a dostać się na nią jest ciężko. Po stylu pisania, składności zdań z szacunkiem trzeba przyznać, że należy ona do bystrych osób. Jest na wyraz szczerze, piszę to co myśli, przynajmniej na Stardoll. No i rzadko jeździ autobusami, jeżeli można to tutaj naskrobać.

Znacie Kaccunię? Jakie macie o niej zdanie? Uważacie, że należy jej się przydomek oryginalnej?

3 komentarze:

vanilamuffin pisze...

Nie znam,szczerza to dopiero na twym blogu ją poznałam, ale również sądzę że jest oryginalna


miss140xd

Narlie pisze...

Kiedyś z jej osobą wiązły się pewne kontrowersje, ale podziwiam styl.

Kamila pisze...

Osobiście jej nie znam.Moim zdaniem robi świetne makijaże.