Obserwatorzy

5.5.11

Każdy musi mieć to w swojej szafie..

Post typowo oblegany, ale jakoś nie mam pomysłu c; Wiadomo, że w życiu jak i na Stardoll niekiedy są takie rzeczy, które musi mieć każdy. Są to musy, rzeczy, które nie wychodzą z mody i pomagają nam, gdy dopada nas histeria typu `Nie mam się w co ubrać`.
Trampki- Na świecie, na ogół w trampkach chodzi się najczęściej. Ja w naszym, małym pikselowym świecie, za dawnych czasów byłam fanką takiego obuwia, a więc uzbierała mi się spora kolekcja. Trampki są wyrażeniem buntu i młodego ducha. No i pasują prawie do wszystkiego.
Jeansy- Tutaj to już w ogóle nie wyobrażam sobie, aby ich nie mieć w swojej szafie. Ciemne dżinsy wyszczuplają i oczywiście idealnie nadają się do eleganckich zestawów z nutką wykwintnego smaku. Głęboki niebieski kolor dżinsów, czyli granat jest opcją najbardziej lubianą i znaną. Ja niestety takiego koloru w swojej pikselowej szafie nie posiadam. Dżinsy z dziurami i przetarciami są polecane dla luzaków czyli strojów typowo luźnych i zwyczajnych. Marmurki to już typowy hit. Ja oszalałam na ich punkcie, ale raczej nie tylko ja c;

Paski- Podobno poziome paski pogrubiają, ale nie mogę stwierdzić, czy ta teoria to prawda, ponieważ na naszych doll efekt widać nijak. O paskach możemy powiedzieć tyle, że głownie symbolizują marynarski styl, ale i co roku w lecie wracają do naszych łask, więc niech zawsze czekają gotowe w ukryciu na swój moment.

Koszula- Mi osobiście kojarzy się z akademiami i poważnymi uroczystymi. Nie posiadam jakiejś fajnej koszuli na długi rękaw, ale wiem, że w realnym świecie takie właśnie koszulę robią rewolucje. Ale, że Stardoll zawsze jest przed stylem, także można zaopatrzyć się w ten element. Jest na nią ile pomysłów tyle rozwiązań.

Ramoneska- Teraz modnym trendem jest łączenie ją z na pozór niepasującymi ciuchami. Czyli oczywiście przewidywanie są lekkie i letnie sukienki. Podobno cieszy się chwałą w połączeniu z botkami, dżinsami i ciemną tuniką.

Sukienki-Tak szczerze to nie jestem ich fanką, tutaj jak i w prawdziwym życiu. Ubieram je rzadko jak już to z przymusu, a nie z dobrej woli. Królują te dobrze skrojone, warto mieć chociaż jeden model, aby od czasu do czasu ożywić swój look.

T-shirt- Tutaj chyba nikomu nie trzeba nic tłumaczyć. C:

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

STRASZNE PRZYKŁADY WYBRAŁAŚ, O TY GRZESZNICO :).

Neliel pisze...

Fajny post.

Maarti5 pisze...

ta czarna bluzka z guzikami z ostatniego obrazka jest superświetna.

Anonimowy pisze...

Dziękuję c;