Obserwatorzy

16.5.11

Nie rozkminiam.

Hey. Domyślam się, że teraz przeglądasz swój pulpit nawigacyjny na bloggerze i widzisz tę notkę, ale na nią nie wchodzisz , bo po co ?  Ludzie, nie rozumiem pewnego faktu. Wszystkie redaktorki się starają, piszą aby Was zaciekawić, i często słyszę od innych, że czytają mój blog i wgl. ale czemu BIKT nie komentuje? Nie mówie tu o sporadycznych komentarzach pod niektórymi notkami ? Co my mamy zrobić ? Dla kogo pisać ? Nie żadnych oznak, że ktoś nas czyta, dlatego notki pojawiają się coraz rzadziej, są coraz mniej interesujące bo my tracimy motywację i mobilizację do pracy. Proszę Was, abyście przemyśleli co nieco. Teraz pewnie myślicie , że się żalę i biorę was na litość. Nie, po prostu proszę was o chociaż kroplę inicjatywy.

JESTEM CIEKAWA CZY CHOCIAŻ 1/5 OSÓB TO PRZECZYTAŁA, PEWNIE POŁOWA POMYŚLAŁA : " E, ZA DŁUGIE" .

Dziękuję temu, kto jednak zapoznał się z tym artykułem.

4 komentarze:

vanilamuffin pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
vanilamuffin pisze...

Podzielam twoje zdanie,
swojego czasu miałam bloga i co mi z tego przyszło? nic! Ja się produkowałam jak głupia a nikt nawet nie zechciał do końca przeczytać

miss140xd

Imagination. pisze...

Też bym się wkurzyła :P

Kamila pisze...

staram się komentować.