Obserwatorzy

29.6.12

Metamorfoza dosia11

Przed 

Makijaż oczu jest naprawdę niezły, podoba mi się. Gorzej jest z ustami, bo nie lubię jak się tak mienią. Nos jest brzydki, doll wygląda jak świnka. Włosy są okej, mają dobry odcień. 

Po

Zmieniłam fryzurę, która kojarzy mi się z jakąś antyczną wojowniczką. Do tego dość mocny makijaż i liliowe  usta. Lekko podkreślone policzki. 


Przed 

Nie lubię stylizacji w takim stylu. Buty kiedyś mi się podobały, teraz sądzę, że są nijakie. O wiele lepiej wyglądałoby to bez rajstop i z innymi butami. 

Po

Klasyczne połączenie, czerń i szarość. Szczerze mówiąc, nie miałam ochoty robić niczego bardziej kolorowego, to nie jest chyba takie złe. Spódnica ma fajny wzór, choć całego go tu nie widać. Mała kopertówka, czarny&szary pasek i cekinowe buty to jedyne dodatki. 

8 komentarzy:

Nyks pisze...

zdecydowanie wolę makijaż przed, co do stylizacji. w pierwszej bym wyrzuciła ta opaskę i dodała inne buty oraz dłuższą spódniczkę. co do stylizacji po, wyrzuciła bym ten płaszcz (?) i buty. ;)

ula pisze...

ani przed ani po dupy nie urywa.

dunia_16 pisze...

chyba stylizacja przed bardziej przypadła mi do gustu . co do makijażu, po jest znacznie lepszy

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Jestem za makijażem po, a stylizacją przed.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

stylizacja zdecydowanie lepsza "po" ;) Co do makijażu PO - zamiast fioletowego cienia w wewnętrznych kącikach oczu dałabym jakiś inny i byłoby chyba lepiej :)

@marzycielka - gdybym mogła dałabym 'lubię to' ;d

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Fajnie jest. Ładny makijaż oczu, podobają mi się kolory. Nie lubię tego nosa, zamieniłabym go na inny. Usta są niezłe, lecz mają brzydki kolor. Moim zdaniem lepiej by tu wyglądały różowe usta. Fryzura ok, ładny kolor.
PO - Zupełnie mi się nie podoba. Nie przepadam za tą fryzurą, wybrałaś brzydki kolor. Bardziej pasowałby tu jakiś ciemniejszy. Makijaż oczu taki sobie, nie wiem, czemu mi się nie podoba. Jedynie usta są niezłe. W ogóle nie widać, że pomalowałaś policzki. ; /

Ubiór :
PRZED - Ładnie, tylko, że jest za dużo dodatków. Pierścionek, okulary, bransoletki, torebka, beret/opaska ( nie jestem pewna, co to jest ). Przesada. Na twoim miejscu zostawiłabym jedynie bransoletki i beret/opaskę. Reszta stylizacji bardzo fajna. Spódniczka śliczna, taka żywa ( zasługa kolorów ). Lubię tą kurtkę, świetnie pasuje do reszty stylizacji. Buty fajne, ogólnie wszystko oprócz biżuterii jest ok.
PO - Jak na mój gust, za normalnie, zbyt ciemno/nijako. Brakuje mi tu jakichś kolorów, które ożywiłyby stylizację. Co do ubrań, podoba mi się jedynie bluzka i spódnica. Płaszcz ma brzydki krój, buty nie w moim stylu i już.

LadyYorkLove

KAROLINEK pisze...

efekty "PRZED" i "PO" są świetne. :)
karolusia22

Viriel pisze...

Makijaż bardziej podoba mi się przed, to pewnie przez te włosy użyte w metamorfozie, natomiast strój bardziej przypadł mi po, jest mocniej klasyczny i prosty.