Obserwatorzy

6.6.12

Metamorfoza Ashley2908

PRZED

Podoba mi się naturalność twojej doll. Pierwszy raz widzę całkiem przyzwoity wygląd, gdzie te oczy pasują. Podobają mi się brwi i naturalne odcienie na powiekach. 
5/10

PO

Pierwszy raz użyłam tych ust. Oko pomalowałam tradycyjnie - ombre black & white. Chłopięca fryzura, kobiece oko i wymodelowane policzki. Mam nadzieję, że się spodoba.

PRZED

Bardzo dziewczęco, całkiem przyjemnie dla oka. Byłoby lepiej gdyby top był dłuższy, ewentualnie mniejszy i wchodzący pod spódnicę (która u ciebie jest za wysoko). Chciałaś stworzyć torebkę z dwóch innych. Udało ci się tylko kolorystycznie.
4,5/10

PO

Zwiewnie, dziewczęco i elegancko. Nie wiem czy będzie pasował akurat do wybranej przeze mnie fryzury - jednakże będzie idealny do większości krótkich. Ta fryzura też się nadaję, jednak ja zmieniłabym kolor na blond. Wianek i kołnierzyk są bardzo modne. Promuje się je np. na tumblr. Jest to wydanie w odcieniach pastelowych, mam nadzieję, że przypadnie do gustu.


- - - - - - - - 

Zapraszam na mojego nowego bloga
są na nim także treści dla dorosłych, ale blog jest dostępny dla wszystkich



21 komentarzy:

Izus pisze...

Zakochałam się w makijaży "po" <3
iizuuniaa

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Podoba mi się. Nie przesadziłaś z makijażem. Jest naturalnie, lecz wcale nie nudno. Ładnie pomalowałaś oczy. Dobrze dobrana fryzura. 9/10
PO - Nieźle, nieźle. Makijaż jest ok, śliczne kolory. Nie podobają mi się jedynie usta i włosy ( są za krótkie, brzydki kolor ). 6,5/10

Ubiór :
PRZED - Bardzo ładnie. Uwielbiam tą spódniczkę. Ma świetny kolor i krój. Bluzka mogłaby być trochę dłuższa ( tym trochę ). Przydałaby się również jakaś kamizelka lub marynarka. Buty ok. Torebka stworzona z dwóch kopertówek nawet niezła. 5/10
PO - Podoba mi się jedynie kolorystyka. Kołnierzyk jest nawet niezły, tak samo wianek. Sukienka jest zupełnie nie w moim stylu. Butów, niestety, w ogóle nie widać. Kopertówka całkiem, całkiem. 4/10

LadyYorkLove

meg pisze...

Cudnie, o wiele lepiej PO

ula pisze...

czy to jest metamorfoza z hasłem?

deadvoice pisze...

Nie, to nie jest metamorfoza z hasłem (;

Carmen.10 pisze...

śliczna stylizacja :)

karienne/Karina pisze...

Jaka piękna doll PO ;O Strasznie mi się podoba, jest przeładna :D

magista pisze...

bardzo ładny makijarz po

Anonimowy pisze...

lubię fiolet, dlatego jestem na tak c:

Agatchey pisze...

Makijaż "po" jest genialny!

MoOoniaaaaa

kropeczka108 pisze...

wygląd jej dolki po prostu powaliła mnie z nóg ;D
strój przed metką nie spodobał mi się, ale po metamorfozie jest boski!!! :)

KAROLINEK pisze...

Rewelacyjne wrażenia "Po" :)

Lady Susann pisze...

Zakochałam się w stylizacji po !

Challaya

MissSuzi17 pisze...

pewnie długo siedziałaś nad makijażem, bo świetnie Ci wyszedł ;)

MissSuzi17

⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

WoW :)
klaudialigenza

-carolla- pisze...

jedna z ładniejszych metamorfoz ;)

-carolla-

dunia_16 pisze...

makijaż piękny

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Bardzo fajna

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Bardzo fajna

Nyks pisze...

dobra meta! makijaż jest najlepszy ;)

kala_15

patrycja pisze...

Makijaż "po" i strój *_*