Obserwatorzy

19.6.12

Metamorfoza FunOpler

Przed

Nie lubię tej fryzury, jest nijaka. Makijaż zwyczajny, jednak mi się podoba. Naturalne odcienie, nieco wzbogacone czernią na powiekach. Ogólnie jest na plus. 

Po

Postawiłam na oryginalne włosy i miętowy makijaż oczu. Pocieniowałam policzki i pomalowałam usta delikatnym odcieniem. Mam nadzieję, że ci się spodoba. 

 Przed

Podoba mi się ta stylizacja, nie jest za prosta, ale też nieprzesadzona. Cała utrzymana w jednakowych odcieniach. Jedyne, co mi przeszkadza, to ułożenie torebki, lepiej by wyglądała trzymana między ramieniem a spódnicą. 

Po

Postawiłam na total neon look. Połączyłam indygo i róż z dodatkiem odrobiny pomarańczy. Na bransoletce są niemal identyczne odcienie co na kopertówce, więc daje to całkiem ciekawy efekt. 

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Stylizacja po metamorfozie genialna. Jestem fanką takich kolorów, dlatego mi się podoba <:

kropeczka108 pisze...

makijaż po metamorfozie najbardziej spodobał mi się :)

agus.ehee pisze...

Stylizacja "PO" jest prześliczna. Fajnie zestawiłaś ze sobą te jaskrawe kolory ;] Makijaż też jest mega! ^^ Podziwiam ;*

agus.ehee na Stardoll

KAROLINEK pisze...

Ciekawe połączenie różu z niebieskim.. Twarz "przed" jak i "po" są ładne..
karolusia22

dunia_16 pisze...

ubiór jest cudny

dunia_16

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Nieźle, nieźle. Ładnie dobrane elementy twarzy. Nie przepadam za tą fryzurą, zamieniłabym ją na inną. Kolor również powinien być inny, najlepiej ciemny. Oczy pomalowane ładnie, lecz trochę niestarannie. Świetnie dobrane kolory. Usta mają piękny kolor i kształt. Policzki są nijakie.
PO - Pięknie, pięknie, pięknie! Makijaż oczu po prostu cudowny, zazdroszczę ci talentu. ; ) Świetnie dobrane kolory, równo wykonany, bomba. Usta mają ładny kolor, policzki super. Niezbyt lubię tą fryzurkę, ale tutaj wygląda pięknie. Dobra robota. ; D

Ubiór :
PRZED - Bardzo ładnie. Podoba mi się kamizelka z Chanel. Nie podoba mi się jedynie spódnica i bluzka ( ozdoby z kryształków ). Stylizacja przemyślana, super. ; )
PO - OMG. Po prostu extra!!! Uwielbiam neony, tak samo ja pastele, dlatego stylizacja od razu mi się spodobała. Wszystkie ubrania są świetne, bardzo je lubię. Dodatki super, najbardziej podoba mi się kopertówka w paski. Za to buty to totalny odlot! Pięknie.

LadyYorkLove

Unknown pisze...

Super dobrane ubrania po
metamorfozie, jak chodzi o makijaż to ta peruka nie za bardzo mi się podoba. Więc makijaż zdecydowanie PRZED.

Anonimowy pisze...

z ubioru ładniejsza przed :(

Anonimowy pisze...

zdecydowanie po . :D

patrycja pisze...

"Po" mi się podoba.