Obserwatorzy

17.6.12

Metamorfoza Andziaaa77

Makijaż:
PRZED: Zrobiłaś bardzo delikatny makijaż. Podkreśliłaś jedynie oczy, co nie było złym posunięciem, niestety makijaż oka jest nieco krzywy.
PO: Poprzesuwałam trochę elementy twarzy, żeby lalka nie wyglądała aż tak na zdziwioną. Postawiłam na kolorowy makijaż, który współgra ze stworzoną przeze mnie stylizacją.

Strój:
PRZED: Wiosenny, trochę nudny look. Ciekawe użycie kwiatu jak elementu paska.
PO: Dzieje się więcej, ale tez nie jest jakoś bardzo skomplikowanie. Pomyślałam, że połączenie faktur sukienki i sweterka jest nie najgorszym pomysłem, wyszło dosyć specyficznie.

12 komentarzy:

-carolla- pisze...

metamorfoza twarzy jest super, a szczególnie makijaż ;) stró mnie jakoś nie przekonał ;(

Izus pisze...

Naprawdę świetny makijaż "po".
iizuuniaa

karienne/Karina pisze...

Świetna metamorfoza. Teraz przeciętna twarz, którą ma 80% dollek na stardoll wygląda ciekawiej. Stylizacja też calkiem ładna, podobają mi się kolory :)))

magista pisze...

metamorfoza twarzy jest naprawdę śliczna

kropeczka108 pisze...

mkijaż po metamorfozie najbardziej spodobał mi się :)
strój dolki nie przypadł mi do gustu :/

ig☀r / hibiskusek pisze...

Makijaż naprawdę dobry! ja nie potrafię ładnie pomalować tych oczu, są dziwne.

meg pisze...

Poradziłaś sobie świetnie z trudnymi oczami, brawo!

agus.ehee pisze...

Metka jak najbardziej udana. Zrobiłaś tej lalce "PO" cudowny makijaż. Aż zazdroszczę, ponieważ nie umiem w ten sposób malować oczu. Idealnie dopasowałaś kolory, a stylizacja połączona ze sweterkiem i sukienką wymiata :-] Na mój gust przydałby się jeszcze jakiś pasek i tyle. Pozdrawiam ^^

agus.ehee ze Stardoll

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Podoba mi się. Wybrałaś ładny kolor cienia do powiek, lecz mogłaś bardziej postarać się przy malowaniu. Na twoim miejscu nałożyłabym trochę różowego pudru. ; ) Usta ok, fryzura bardzo fajna, ale kolor mógłby być ciemniejszy.
PO - Jest pięknie. Fryzurka i jej kolor są idealne. Usta świetnie pomalowane, bardzo ładny kolor szminki. Od makijażu oczu nie można oderwać wzroku. ; ) Starannie wykonany, fajnie dobrane kolory.

Ubiór :
PRZED - Jak na mój gust zbyt dziewczęco. Nie przepadam za tą sukienką. Ma ładny kolor, lecz brzydki krój. Buty są po prostu brzydki, pasek oryginalny i pomysłowy.
PO - Nawet nieźle. Uwielbiam tą spódnicę, ładnie wygląda w połączeniu z kwiecistą bluzką. Sweterek nie bardzo mi się podoba, na twoim miejscu wybrałabym jakiś beżowy kardigan. Buty świetne.

LadyYorkLove

dunia_16 pisze...

dobra metamorfoza:D

Anonimowy pisze...

Po lepsza :) ładniej wyszła...

Anonimowy pisze...

strój lepszy przed lecz makijaż ? spisałaś się . PO :D