Obserwatorzy

28.6.12

Metamorfoza kropeczka108


Przed

Doll jak milion innych, niczym się nie wyróżnia. Nie lubię takiego koloru skóry, wygląda niezdrowo, jak po solarium. Źle, niedbale pomalowane policzki. Oczy byłyby ok, gdybyś nie pomalowała je LUXE.

Po

Zmieniłam kolor włosów i brwi. Makijaż oczu w ciemniejszych odcieniach fioletu i różu. Kolczyki idealnie zgrały się kolorystycznie z resztą. 

 Przed

Prześwitujący stanik jest beznadziejny. Spodnie są za nisko, a ich odcień wygląda tu tanio i kiczowato. Niedopasowany kolor paznokci i tak samo niepasująca torebka. 

 Po

Postawiłam na podobne kolory jak w makijażu. Widząc twoją szafę, nie sądziłam, że uda mi się stworzyć coś naprawdę niezłego. Myślę, że wyszło całkiem przyzwoicie. Nie jest nudno, dzięki wzorom na sukience. 

16 komentarzy:

karienne/Karina pisze...

Genialna stylizcja "po" ! Co za koloory! :DD

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Nic niezwykłego. Makijaż wykonany niestarannie. Policzki źle pomalowane, mogło się obyć bez LUXE. Jedynie usta są niezłe. Wspomnę jeszcze, że twoja lalka wygląda jak lalka Barbie. ; D
PO - Hmm..no nieźle. Makijaż ok, jednak czegoś mi w nim brakuje. Ładnie dopasowane kolory. Nie lubię tej fryzurki, jest za krótka. Nie przepadam również za dużymi kolczykami.

Ubiór :
PRZED - Kicz, kicz i kicz. Lalka Barbie w 100%. Spodnie mają brzydki kolor, za nisko nałożone. Prześwitująca bluzka beznadziejna, butów nie lubię. Kopertówka również świetna nie jest. Dodatkowo kiczowaty, darmowy lakier.. LOL
PO - He He, no całkiem spoko. Fajne kolorki i wzór na sukience. Niecodzienny krój ubrań. Rzadko spotyka się na Stardoll takie stylizacje. Co do ubrań, najbardziej podoba mi się sukienka. Sweterek ( ? ) całkiem niezły. Z dodatków jedynie buty nie przypadły mi do gustu.

LadyYorkLove

MissSuzi17 pisze...

wow, makijaż po jest cudowny, bardzo ożywiony. Na twoim miejscu zmieniłabym może kolczyki, są idealnie dopasowane ale trochę za duże. No a włosy lepiej zostawić tak jak były. :) Co do stylizacji nie mam zastrzeżeń, jest świetna ;)

MissSuzi17

Nyks pisze...

zdecydowanie wole stylizację przed, chodź dużo w niej trzeba zmienić. nie wiem o co chodzi z tym kolorem, według mnie jest ładny. lepiej by to wszystko wyglądało z czarnym topem zamiast tego stanika oraz innymi butami. co do makijażu, przykro mi, ale nie podobają mi się obie wersje.

carli_28 pisze...

Bardzo udana metamorfoza. Jednak fryzura bardziej mi się podoba ta sprzed przemiany. Natomiast ubiór zdecydowanie lepszy.
Za fryzurę i makijaż daję 4/5 (Ze względu na włosy)
Za Ubiór 5/5

Unknown pisze...

Wydaje mi się że niestety nie masz stylu, dziewczyna ładna, a tą wcześniejszą pochwaliłaś za ochydną twarz...

kropeczka108 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kropeczka108 pisze...

Dzieki za metamorfozę, ale nie podoba mi się i na pewno jej nie wykorzystam.
I przedewszystkim nie jestem żadną lalką Barbie (ten strój jest na konkurs do jedengo z klubów, w którym chodzi aby wystylizować się z tymi spodniami).
Przeważnie jestem o wiele ładniej ubrana ;P

meg pisze...

@Słodkakotka - Tak, kotku, ty na pewno masz.

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Najbardziej podoba mi się stylizacja po.

dunia_16 pisze...

bardzo udana metamorfoza. dollka od razu wygląda lepiej :) gratuluję

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

ja krótko: zgadzam się z LadyYorkLove :)

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Słodka kotka (cóż za nazwa): Clevleen anetkę9995 pochwaliła bardziej za oryginalność, ta dziewczyna zdecydowanie wygląda jak plastik wracający z solary ;)

Unknown pisze...

LAdyPrincesslov (Hmm moja nazwa jest dziwna?) Ta... ja mam styl i dobrze o tym wiem, a jak taką babkę ja ta Anetka na ulicy bym zobaczyła to na pewno nie nazwałabym ją ładną, szczerze mówiąc lepszy solar niż emo truposz...

KAROLINEK pisze...

1 raz widzę tą sukienkę w jakiejś ładnej stylizacji. Wielki +!
karolusia22

patrycja pisze...

Okropne.