Obserwatorzy

26.6.12

Metamorfoza _miss_pati_2

Przed

Wybaczcie, ale nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy ta wyglądają. Twarz jest okropna i odstrasza na kilometr. Najgorsze są oczy z toną sztucznych, plastikowych rzęs. Dodatkowo to obleśne pasemko...Brr.

Po

Zupełnie inna osoba, prawda? Makijaż oczu w kolorach zielonych i turkusowych. Usta delikatne, podobnie jak policzki. Kolor włosów dopasowany do koloru brwi. 

Przed

Podobnie jak z twarzą, mój gust nie toleruje stylizacji w takim stylu. Szczerze mówiąc, mam ochotę wyjść z twojego apartamentu tuż po zobaczeniu jej. Uwielbiam tatuaże, ale tutaj wyglądają ohydnie. Co to za moda z tymi uszami? Doll wygląda jak zmasakrowana ośmiolatka.

Po

Każda stylizacja, którą bym zrobiła, będzie wyglądać nijako przez twoją twarz. Postawiłam jednak na prosty zestaw, żeby nie było efektu 'przeciążenia'.

17 komentarzy:

MissDirtyFresh pisze...

100 razy lepiej w Po. :)

agus.ehee pisze...

W "PRZED" za dużo dodatków, a w "PO" wszystkiego po trochu i z umiarem ;) Co do makijażu to mam podobne zdanie. Bardzo spodobał mi się ten zielony cień ;D

agus.ehee na Stardoll.

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Nie podoba mi się przed, jest za dużo naćpane, ale po to już zupełnie inny człowiek.

Keinam1992 pisze...

fajna przemiana.. :)

Anonimowy pisze...

fajna :)

kropeczka108 pisze...

Ja tak samo nie lubię takiego stylu :)
Dolka podomi mi się bardziej PO metamorfozie (:

kropeczka108

karienne/Karina pisze...

Ale musiałaś się namęczyć z pościąganiem tych dodatków xd Ale opłacalo się, ponieważ "po" jest znacznie lepiej ;)

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Nie podoba mi się i już. ;D Nienawidzę takiego looku, z pewnością nigdy się do niego nie przekonam. Odpycha mnie szczególnie ilość sztucznych rzęs, kolczyki i pasemko jestem jeszcze w stanie wytrzymać.
PO - Nie poznaję tej lalki. ; o Makijaż jest bardzo ładny, świetne kolory. Usta całkiem, całkiem, jedynie fryzurka mi się nie podoba. Reszta spoko.

Ubiór :
PRZED - Odrażająca stylizacja. Dodatki są fajne, ale w takiej ilości wyglądają po prostu śmiesznie. ; c Legginsy również nie przypadły mi do gustu, takie może nosić jedynie Jessie J. ; D Ogólnie byłoby znacznie lepiej, gdybyś ściągnęła większość dodatków.
PO - Hmm... jest całkiem nieźle. Taka letnia, dziewczęca stylizacja. Jednak brakuje mi tu czegoś " niegrzecznego ", co od razu przyciągałoby uwagę. Co do ubrań, nie podobają mi się jedynie buty i chusta. Marynarka również nie należy do moich ulubionych, ale w tym zestawieniu wygląda ładnie.

LadyYorkLove

dunia_16 pisze...

widać dziewczyna ma trochę inny styl ale z tym wszystkim na sobie wygląda nie ładnie . znacznie lepiej po metamorfozie

Unknown pisze...

Szczerze mówiąc nie cierpię takiego stylu jaki to był Przed w stroju dobrze że akurat ta osoba była w metamorfozie. Makijaż Przed był przesadzony jak to robi większość na stardoll, ale Po oczywiście lepiej ale ta fryzura Yyy. ;/

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Ale spójrz Magda jaka potem satysfakcja - myślisz sobie: "odwaliłam kawał dobrej roboty - ta dziewczyna przynajmniej wygląda jak człowiek".
Oczywiście lepiej po.

?? pisze...

Ja również nie rozumiem tych ludzi... Chcą wyglądać oryginalnie, ale zamiast tego zamieniają się w potwory...

meg pisze...

@LadyPrincessLov - Masz rację, bo robienie takich metamorfoz to chyba największa frajda, bo widać, że dużo się zmieniło.

MissSuzi17 pisze...

Oczywiście lepiej wyszła stylizacja po, ale miałaś utrudnione zadanie. :p Doll już nie jest taka sama, wszystko jest z umiarem. Nie wiem, czy właścicielce metamorfoza przypadnie do gustu, skoro ma trochę inny styl ;P

carli_28 pisze...

Piękna metamorfoza! Z kogoś kto nie wyglądał pięknie (oczywiście bez urazy dla nikogo) zrobiłaś coś niesamowitego. Zasłużone 5/5 :D

Coconator pisze...

Sorry, ale PO jest ohydne :c Bez urazy.

patrycja pisze...

Katastrofa:o