Obserwatorzy

22.6.12

Metamorfoza Vanessa7277

Przed

Soczysty makijaż, ale osobiście nie podoba mi się kolor skóry i oczy, które wybrałaś. Są takie bez wyrazu, wyglądają sztucznie. Co do pozostałych części twarzy nie mam zastrzeżeń. 

Po

Próbowałam nadać oczom nieco żywszy wygląd. Użyłam fioletowo-różowych cieni. Usta pomalowałam dwoma pomadkami, jedną tylko po wewnętrznej stronie warg. Lekko zaróżowiłam policzki. 

Przed

Prosty zestaw, ale wygląda nieźle. Dobrym pomysłem było użycie spódniczki z Basics jako podszewki pod spódniczkę Kirkwooda. Brakuje mi jakiejś torebki i biżuterii, byłoby ciekawiej. 

Po

Postawiłam na indie look. Wykorzystałam ciekawą sukienkę i dodałam do niej drugą jako asymetryczny dół. Buty są w podobnym kolorze co góra, a torebka jest nieco kontrastowa. Myślę, że nie wyszło najgorzej. 

23 komentarze:

kropeczka108 pisze...

Szczerze mówiąc dolka podobała mi się bardziej przed metamorfozom niż po.

dunia_16 pisze...

a mi właśnie bardziej po metamorfozie;p

ula pisze...

bardziej podoba mi się po :)

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Bardzo mi się podoba. Dobrze dobrane elementy twarzy ( no, może z wyjątkiem oczu ), makijaż starannie wykonany, ładne połączenie kolorów. Dostajesz ode mnie jeden, jedyny minus za fryzurę - nie lubię jej. ; D
PO - Jest super. Makijaż bardzo żywy, przykuwa uwagę. Świetnie połączone kolory, bardzo ciekawie zrobione usta. Do niczego nie mam zastrzeżeń. Bomba. ; )

Ubiór :
PRZED - Ładny zestaw. Wszystko do siebie pasuje, fajna kolorystyka, jednak brakuje mi tu czegoś. " Czegoś ", czyli biżuterii. Gdybyś dodała jakąś torebkę i kilka bransoletek, byłoby trochę ciekawiej.
PO - Mam wszystkie rzeczy z stylizacji ( oprócz kopertówki ), więc mogę się tak ubrać. He He.;D
Stylizacja bardzo mi się podoba. Dobrym pomysłem było zrobione z drugiej sukienki asymetrycznego dołu. Fajnie dobrałaś dodatki, wszystko ze sobą gra, więc jest super. ; )

LadyYorkLove

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Podoba mi się

izabelcia1999 pisze...

Można się zgłosić do metamorfozy ?

izabelcia_1999

Anonimowy pisze...

Makijaż po bardziej mi się podoba, natomiast stylizacje obydwie mi się podobają :)

Unknown pisze...

Moim zdaniem to ta metamorfoza jest świetna.! : )

hehehehehe pisze...

Makijaż przed jest kolorowy taki jak lubię, tak samo jak po, jedynie po bardziej podoba mi się pomalowanie ust. Strój jest lepszy zdecydowanie po.
wazka-julia

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Podobają mi się przed jak i po.
strzadala

Adula100 pisze...

rewelacyjny make-up PO! :)
zgłaszam się do kolejki ;)

♥ Kimiko ♥ pisze...

Można do metki ? nick magia7

anonym pisze...

Moim skromnym zdaniem...
Przed- makijaż
Niby ładny, ale jednak nie... na pewno oryginalny, ale oczy wyglądają (według mnie) jak podbite :( to pewnie przez połączenie żółtego i zielonego

PRZED- ubiór
nuda! nie wykazałaś się!!!


PO- makijaż

Bardzo ciekawy... na prawdę robi wrażenie... podobnie jak przedtem tyle, że oczy na 100% nie są podbite

PO-ubiór
Ciekawy, lubię ten styl...


zuzalot

Anonimowy pisze...

nawet ładnie :)

N ♥ pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy .
Nikola9999

Nyks pisze...

podoba mi się makijaż ;)

Anonimowy pisze...

usta PO są śliczne ; * .

wikikiwi

agus.ehee pisze...

Świetnie po prostu. Bardzo podoba mi się torebka użyta w metamorfozie "PO". Makijaż również wpadł mi w oko.

Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

Keinam1992 pisze...

świetny makijaż po, bardzo mi się podoba :)

?? pisze...

Ładny makijaż PO. Taki świeży jakby... PRZED się tak wpakował żółty. Ubiór PRZED jest ładny, ale masz rację zero dodatków. Ubiór PO jest ładny, lecz jakoś tak dziwnie te czarne podkolanowe zakolanówki dziwnie wyglądają... Ale ogólnie jest super.

MissSuzi17 pisze...

W makijażu przed wszystko było dobrze, może poza kolorem ust, ale to chyba miało być jako urozmaicenie. :) W stylizacji po zabrałabym te czarne zakolanówki, trochę nie pasują do tego typu stylizacji. Bardzo podobają mi się te brązowe buty ;P

MissSuzi17

Anonimowy pisze...

Dużo bardziej przed, i wszystkie lalki tak zeszpeciłaś..

meg pisze...

@Anonimku, brak ci odwagi, że piszesz anonimowo?