Obserwatorzy

3.6.12

Metamorfoza Smuack

Przed

Kolorystyka stylizacji i świetnie dobrany makijaż bardzo mi się podoba. Jedyne, co bym zmieniła to buty, lepiej gdyby były białe lub niebieskie. Inne rozwiązanie, to zostawienie butów, ale dodanie też innych czarnych elementów, np. torebki czy paska. 

Po

Outfit pastelowy, dziewczęcy i delikatny. Wykorzystałam szarość, biel i róż, które razem stworzyły całkiem niezłe połączenie. 

Przed

Ciekawe zestawienie mocnych kolorów na powiekach z delikatnością i jasną karnacją doll. Podoba mi się, jest minimalistycznie i estetycznie.

Po

Wykorzystałam podobne kolory jak w stylizacji. Usta mają brzoskwiniowo-morelowy kolor i są nieco mocniejszym elementem w moim makijażu. Oczy nieprzesadzone, rzęsy muśnięte tuszem wydłużającym.


12 komentarzy:

Rey~ pisze...

Nie mogę się zdecydować. I po i przed są obiektem mojego wzdychania.

Anonimowy pisze...

dziękuję bardzo za metamorfozę ;* bardzo mi się podoba :))

Izus pisze...

Stylizacja zdecydowanie lepsza "po" po prostu jest idealna! Co do makijażu nie umiem się zdecydować, oba są ładne i estetycznie wykonane.
iizuuniaa

ula pisze...

z jakiego sklepu jest ta spódniczka w "po"?

meg pisze...

@marzycielka - Windows of the World chyba :)

xoxo_irwin pisze...

Ubiór :
PRZED - Szczerze, zupełnie mi się nie podoba. Kolorystka jest do bani, ubrania są brzydkie. Jedynie buty mogą być, reszta to porażka.
PO - Nawet, nawet. Nie jest świetnie, ale nie jest też źle. Lubię pastele, lubię dziewczęcy i delikatny styl, więc jest ok. Ubrania dosyć ładne, nie podoba mi się jedynie bluzka i buty.

Makijaż :
PRZED - Bardzo fajny makijaż. Ładne połączenie kolorów. Makijaż zrobiony dosyć starannie. Usta mają ładny kolor. Tylko fryzura mogłaby by dłuższa i ciemniejsza.
PO - Na pewno nie jest lepiej, niż w " przed ", lecz nie jest również gorzej. Coś pomiędzy. Fryzura, usta , policzki ok, tylko te oczy. Moim zdaniem za słabo je pomalowałaś.

LadyYorkLove

karienne/Karina pisze...

Ładna dollka i świetny styl zarówno przed jak i po metamorfozie :)

Anonimowy pisze...

niezbyt mi się podoba :>

kropeczka108 pisze...

Stylizacja przed jest nawet ładna, ale niebardzo pasują te czarne buty. Stylizacja po metce jest po prostu idealna. Makijaż przed jest troche krzywy, ale połączenie kolorów jest bardzo ładne :) a makijaz po nie mam nic do niego jest po prostu super!!! :D

KAROLINEK pisze...

Zarówno stylizacja "PRZED" jak i "PO" są świetne. :)
karolusia22

MissSuzi17 pisze...

stylizacja z ciuchów lepsza niż makijaż, ale ten też niczego sobie ;p

MissSuzi17

Nyks pisze...

podoba mi się stylizacja po, ale makijaż wolę przed ;d

kala_15