Obserwatorzy

4.6.12

Metamorfoza kajka512

Przed

Fryzura lepiej wygląda w apartamencie, ale ma genialny kolor i jest dosyć fajnie zrobiona. Makijaż prosty, ale oczy wyglądają fajnie. Nie lubię kolczyków na twarzy. 

Po

 Makijaż pastelowy, dziewczęcy, mogłoby się wydawać trochę słodki. Chciałam zrobić coś zupełnie innego, niż twoja obecna doll i chyba mi się udało. 

Przed

Naprawdę mi się podoba. Jest prosto, ale nie nudno. Dobrze dobrane dodatki, ciekawa koszulka zestawiona ze zwykłymi jeansami. 

Po

Zrobiłam taki total yellow look z dodatkiem czerni i kontrastującą torebką. Myślę, że w towarzystwie czerwonych włosów wygląda to naprawdę ciekawie. 

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Strój po.. Mmm. ;)

Izus pisze...

W stroju po zrezygnowałabym z tego kapelusz według mnie psuje efekty i odwraca uwagę od stylizacji bo jest brzydki.
iizuuniaa

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Fryzura nie jest piękna, w przybliżeniu wygląda znacznie gorzej. Kolor jest fajny. Makijaż bardzo ładny, nie podobają mi się jedynie policzki.
PO - Dziewczęco, uwielbiam tak. ; ) Pastele również lubię, więc sądzę, że makijaż jest po prostu świetny. Starannie wykonany, ładnie dopasowane kolory, nic dodać, nic ująć. Super.

Ubiór :
PRZED - Wszystko jest świetnie dopasowane. Koszulka bardzo ciekawa, kamizelka śliczna. Buty, skarpetki i właśnie kamizelka nadają stylizacji rockowego wyglądu. Extra.
PO - Moim zdaniem jest gorzej. Kapelusz zupełnie nie w moim stylu. Buty nie podobają mi się. Reszta jest nawet fajna. Ładna bluzka, wygląda ciekawie z torebką i żółtą spódniczką.

LadyYorkLove

Just me pisze...

nie chciałabym sie narzucać ale czy doczekam sie swojej metamorfozy?

deadvoice pisze...

@StokrotkaMiss10

Kiedy się zgłosiłaś? Przeczytałaś regulamin?

Just me pisze...

tak i dawno chyba tydzien temu albo wczesniej

Carmen.10 pisze...

zgadzam sie z Izus, ten kapelusz tu nie pasuje.

karienne/Karina pisze...

Ładna stylizacja przed i po :) W stylizacji po ładnie wygląda ta torebka :)

Anonimowy pisze...

nie lubię twoich metamorfoz, są takie banalne :c

Agatchey pisze...

Ładnie, ładnie :)))

MoOoniaaaaa

kropeczka108 pisze...

makijaż jest po prostu bardzo ładny przed i po metce tak samo uważm ze strojem (:

KAROLINEK pisze...

Strasznie podoba mi się ta żółta koszulka w serduszka.. aww:3333
karolusia22

MissSuzi17 pisze...

stylizacja PO jest the best! świetne dobranie kolorów i wszystko ze sobą współgra ;)

MissSuzi17

⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

mmmmm...:)
klaudialigenza

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Mmm...fajne, ale odrzuciłabym kapelusz.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Podoba mi się i przed, i po ;]