Obserwatorzy

2.6.12

Maja11misss

Makijaż:
PRZED: Zrobiłaś bardzo ładny i delikatny makijaż idealnie współgrający z karnacją. Szkoda, że kosmetyki z LUX tak beznadziejnie się błyszczą. Zastrzeżenia mam jedynie do włosów, bo brwi ujdą.
PO: Zrobiłaś bardzo ładne kreski eyelinerem i było mi przykro je zmywać, więc zostały:) Zrobiłam różowy makijaż z odrobiną burgundu i jasnej czerwieni. Usta pozostawiłam naturalne. Jako, że miałaś mały wybór wśród pudrów użyłam jednego z nich (różowego) do uzupełnienia makijażu oka pozostawiając policzki niepomalowane. Co do fryzury - wybrałam kucyki, bo uznałam, że będą się dobrze komponować ze stylizacją.

Strój:
PRZED: Wybrałaś mało skomplikowaną, ale urokliwą stylizację. Kokardka ciekawie urozmaica różaniec, chociaż myślę, że jest on tu niekonieczny. Nie przepadam za tymi butami, ale myślę, że współgrają z resztą outfitu. Brakuje mi jakiejś małej torebeczki-kopertówki.
PO: Postawiłam na wiosenny look. Nie mogłam się zdecydować co do butów, dlatego zaryzykowałam i użyłam brązowych oxfordek. Dopiero teraz zorientowałam się, że mogłam poszukać czegoś do zasłonięcia czarnej kokardki na kapeluszu, no, ale nie wiem czy coś bym znalazła. Pastele, neony i kwiatowe wzory razem - niezaplanowana mieszanka hitów wybiegów (a może neony zrobiły się już passe? Nie wiem, mi się wciąż podobają:)).

5 komentarzy:

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Wszystko jest ok. Makijaż bardzo ładny. Świetnie współgra z karnacją. Podoba mi się, lecz sądzę, że czegoś tutaj brakuje. Zdaje mi się, że jest trochę zbyt nudno.
PO - Lepiej, lepiej. Dziewczęco, czyli tak, jak lubię. ; ) Ładnie dobrane kolory. Podoba mi się.

Ubiór :
PRZED - Nawet mi się podoba. Nie lubię tych butów, mogłabyś zmienić je na inne. Bluzka ok, spódniczka fajna, tylko naszyjnik coś tu nie pasuje. No i te okulary na głowie. One lepiej wyglądają, gdy są założone " normalnie ".
PO - Kocham zarówno neony, jak i pastele, więc stylizacja bardzo mi się podoba. Spódniczka jest śliczna i ładnie komponuje się z różowym blazerem. Jedynie pasek zmieniłabym na jakiś czarny. Poza tym wszystko jest super. ;)

LadyYorkLove

ig☀r / hibiskusek pisze...

Szkoda, że nie miałaś zbyt dużego wyboru z pudrami i szminkami, makijaż wygląda na nieskończony, ale znam ten ból. W stroju zrezygnowałbym z kapelusza - nie pasuje mi tu. Poza tym jest uroczo :D

kropeczka108 pisze...

makijaż przed i po jest genialny, strój zupełnie nie podoba mi się (:

KAROLINEK pisze...

Lepsze wrażenie "PO". W makijażu chyba przez włoski, a w stroju, różowy blazer :)
karolusia22

x_69 pisze...

gdzie tu jest neon w po?