Obserwatorzy

19.6.12

Metamorfoza Kociara074

PRZED

Podobają mi się makijaże w stylu "no make-up". Ładne, naturalne odcienie. Ja bym jednak włosy zafarbowała na bardzo ciemny brąz - jeżeli takowy posiadasz. Ogólnie nie mam zastrzeżeń, twoja doll pomimo lekkości ma "wyraz".
7/10

PO


Postanowiłam nie zmieniać odcieniu skóry - za każdym razem jak widzę twoją doll jest ona czarnoskóra.
Włosy zmieniłam na proste, lekko niedbałe. Brwi wycieniowałam. Jest to dosyć modne na strardoll i podoba mi się to. Masz wiele cieni, jednak postanowiłam użyć fioletu. Policki wymodelowałam a usta - nie wiem czy były dobrym pomysłem - zrobiłam w stylu ombre.

PRZED

Strasznie podoba mi się to, że uwielbiasz ciuchy z metkami. Top od YSL, biżuteria od Chanel, DVF oraz buty ok Kirkwood'a. Stylizacja sama w sobie kojarzy mi się nieco z asystentką redaktorki VOUGE'a.
7/10

PO

Postanowiłam ubrać cię niczym kobieta z Nowego Yorku, która pojawiła się w zakładce "street style" gazety ELLE. Nie miałam zbytnio siły ubierać się - więc się przyznam, że szybko przejrzałam kilka pierwszych stron twojej szafy i ubrała w to co pod ręką. Jeśli będę miała czas dodam edit z inną, ciekawszą stylizacją.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
DARMOWE KOSMETYKI na ShinyBox.
KLIK

15 komentarzy:

liryczna pisze...

bardzo fajnie wyszła ta metamorfoza :)

meg pisze...

A mi się stylizacja PO podoba.

Izus pisze...

MAkijaż "po" jest nieco dziwny, nie wiem czemu xd
iizuuniaa

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się :s

kropeczka108 pisze...

makijaż przed bardziej mi się podoba, a strój bardziej po metce :)

agus.ehee pisze...

Metamorfoza jest super. Gratuluję talentu :)

agus.ehee na Stardoll

KAROLINEK pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
KAROLINEK pisze...

Zdecydowanie "PO" jest ładniejsze, podoba mi się ta spódniczka i sweterek. A makijażu "PO" zazdroszczę :D
karolusia22

anubis566 pisze...

twarz 'po' jest po prostu fatalna, co zupełnie psuje mi odbiór makijażu. stroje oba są fajne, ale w 'po' nie podobają mi się buty.

dunia_16 pisze...

makijaż średnio mi się podoba;p

karienne/Karina pisze...

Może gdyby doll "po" miała brązowe oczy byłoby lepiej (?)

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Naturalnie, ale nie nudno. Dobrze dobrane elementy twarzy, wszystko tu do siebie pasuje. Włosy są świetne. Jedynie usta mogłyby mieć jaśniejszy kolor, np. różowy. 9/10
PO - Pięknie i z pomysłem. Podoba mi się, jak wycieniowałaś brwi. Wspaniały makijaż oczu, starannie wykonany, świetnie dobrane kolory. Włosy są ok, lecz ja dałabym inne. Usta niezbyt mi się podobają. 8,5/10

Ubiór :
PRZED - Zupełnie nie w moim stylu. Buty są najzupełniej w świecie brzydkie, bluzka tak samo. Spódnica jest nawet niezła, pasek i kopertówka również. Całość trochę mnie przymula. ; D 4,5/10
PO - Smutno, bo brak wyrazistych kolorów. Buty złote, spodnie brązowe, płaszcz beżowy, bluzka biała, pasek czarny, kapelusz szary. Zero koloru. Znacznie bardziej pasowałyby tu jakieś kolorowe dodatki, które ożywiłyby stylizację. 5/10

LadyYorkLove

Anonimowy pisze...

dużo bardziej ładna przed :*

carli_28 pisze...

Ubiór lepszy przed metamorfozą :(

patrycja pisze...

Przed<3