Obserwatorzy

27.6.12

Metamorfoza anetka9995


Przed

Twarz jest naprawdę ładna. Drażni mnie jedynie sztuczny kolor skóry. Ładnie dobrane części twarzy, minimalistyczny, aczkolwiek estetyczny makijaż. 

Po

Nie miałam wielkiego wyboru, bo masz znikomą ilość kosmetyków. Żeby nie było nudno, zrobiłam ci wianek z kwiatów. 

Przed

Nic tu do siebie nie pasuje. A już cały system rozwalają te tenisówki. Nie podoba mi się ani trochę.

Po

Stylizacja jest delikatna, z małym akcentem ciemniejszego niebieskiego. Idealnie pasuje do subtelnej twarzy doll. 

_________________________________
PS Dziękuję, że komentujecie, to wiele dla mnie znaczy. Od razu chce się robić metamorfozy :)

20 komentarzy:

Natalia pisze...

Twarz przed jest ładna, ale makijaż mi się nie podoba.
Po makijaż jest o wiele lepszy, ale nie wiem po co wianek :D
W stroju "przed" zmieniłabym torebkę na czarną, ściągnęłabym opaskę i zmieniła buty na czerwone. Trampki w ogóle tu nie pasują.
Strój po jest świetny, czegoś mi brakuje ale mimo to jest naprawdę fajny. Super połączenie koloru butów z bluzką i podeszwy butów ze spódnicą :)


Jak można zgłaszać się do metamorfoz? ;)


_Mileyka13_

magista pisze...

Świetny jest strój po który idealnie pasuje do makijażu

kropeczka108 pisze...

Nie podoba mi sie strój przed, wszystko inne tak :D

karienne/Karina pisze...

Bardzo ładny strój "po". Lubię takie połączenia kolorów... buty są świetne!! :D

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Jest ślicznie. Makijaż niby zwykły, ale jednak coś w nim jest, że nie trzeba nic dodawać. Oo Poza tym dobrze dobrane elementy twarzy, ładna fryzura i jej kolor. Spoko. ; D
PO - Bardzo ładnie, dziewczęco i naturalnie. ; ) Makijaż oczu świetny, starannie wykonany, dobrze dobrane kolory. Usta śliczne. Kocham tą fryzurkę. ; P

Ubiór :
PRZED - W ogóle do mnie nie przemawia. Wszystko tu jest z innej bajki. Lubię tą bluzkę, ale nałożona na sukienkę-darmówkę nie wygląda ładnie. I jeszcze te tenisówki... Masakra.
PO - Ładnie, podoba mi się. Uwielbiam tą marynarkę, pasuje prawie do wszystkiego. Bluzka, buty i spódnica bardzo fajne, pasują do twarzy doll.

LadyYorkLove

dunia_16 pisze...

dollka mi się z twarzy nie podoba, ale po stylizacji i tak wygląda lepiej :) zwłaszcza ubiór.

Stardoll My pisze...

Jest fajnie przed ale Po jest odlotowo przez duze O.
MissSuperStar19

Keinam1992 pisze...

podoba mi się makijaż przed i po :)
a stylizacja to lepiej po :)
fajny pomysł z tym wiankiem :))

Unknown pisze...

Masz rewelacyjne poczucie stylu ten makijaż po jest o wiele lepszy.
Jak chodzi o strój to PRZED było dziwne to że były tam trampki i nie trzymało się kupy, ale PO strój zmienił się na pozytywnie bo w tym stroju dominują spokojne barwy i ten niebieski który jakby go nie było to ta stylizacja była by taka se. Tak ogólnie to jedna z lepszych stylizacji Clevleen97.

Nyks pisze...

zdecydowanie wybieram wszystko PO. ;)

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

A ja wiem po co wianek - inaczej makijaż wydaje się, jakby wcale nie był zmieniony. ;) A z wiankiem twarz wygląda świeżo i beztrosko. W stylizacji przed też się zastanawiam, co robią tenisówki. Lepsze byłyby szpilki. A stylówa po jest ok. Nic dodać, nic ująć :)

?? pisze...

Bardzo fajny wianuszek ;D Podoba mi się. Przed w stroju te tenisównki - masakra. Jak również torebka, która jest okej, ale jak pasuje do reszty ubioru ;D

?? pisze...

A i mogę się zgłosić do metamorfozy? ; D

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Bardzo mi się podoba.

Dominika pisze...

Przed nie było źle, ale po jest ładniej :)

dominika1white

MissSuzi17 pisze...

w makijażu Po zabrałabym te kwiaty a dałabym jakieś kolczyki. Trochę widać, że miałaś mały wybór kosmetyków robiąc metamorfozę. Stylizacja przed jest, szczerze mówiąc, nijaka, a Po jest ok. Tylko może zabrałabym tą kamizelkę, bo zasłania wszystkie inne ubrania ;)
MissSuzi17

deadvoice pisze...

Strój PO świetnie komponuje się z odcieniem skóry

Coconator pisze...

Jedna z nielicznych metamorfoz, które podobają mi się PO ;)

Viriel pisze...

Strój po jest fantastyczny, w makijażu wg mnie tak wiele się nie zmieniło, nie licząc kwiatków na włosach.

patrycja pisze...

strój "po" bardzo fajny + jak powiedziała Elizka.