Obserwatorzy

21.6.12

Metamorfoza martusik_punk


Przed

 Masz świetnie dobrane elementy twarzy, mimo to doll nie wygląda korzystnie. Rozumiem, że jest to jakiś twój styl, natomiast mnie on zupełnie się nie podoba. Plus ta okropna fryzura. 

Po

Postawiłam na nieco jaśniejsze kolory niż ty. Wszystko otrzymane w podobnych odcieniach. Delikatnie podkreśliłam policzki, dodałam też dwa pieprzyki. 

Przed

Taka pokojówka w hotelu dla gothów. Nie podoba mi się, nie ratują cię nawet te świetne buty. 

Po

Postawiłam na klasyczne połączenie czerni z bielą. Koniecznie chciałam wykorzystać ten świetny top z Elle. Do tego kilka dodatków i zwykła biała spódniczka. Nie mogłam znaleźć innej torebki, bo do tej stylizacji najlepsza byłaby czarna kopertówka. 

12 komentarzy:

kropeczka108 pisze...

Nie podoba mi się :/

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Beznadziejnie, EMO ( ? ). Usta sprawiają, że lalka wygląda na smutną. Brwi nie ma w ogóle, oczy powinny być troszeczkę wyżej. Makijaż zupełnie nie w moim stylu, zbyt mroczny. Oczy jeszcze mogą być, ale usta powinny być zdecydowanie jaśniejsze. No i ta fryzura, jak po wstaniu z łóżka. ; D Masakra.
PO - Wszystko jest pięknie, oprócz fryzury. Kolor jest fajny, lecz włosy za krótkie. ; / Ja dałabym dłuższe, lecz to już zależy od gustu. Makijaż oczu świetny, starannie wykonany, bardzo ładnie dobrane kolory. Usta wyglądają trochę lepiej, ogólnie lalki wygląda normalniej. ; )

Ubiór :
PRZED - Nie, nie i nie. Stylizacja podobałaby mi się, gdyby nie ta bluzka. ; ( Jest o wiele za długa ( powinnaś włożyć ją do spódnicy, jak już ), ma dziwny krój. Kolor również nie podoba mi się. Dół jest ok, ładne buty i rajstopy.
PO - Hmm... nie wiem, co o tym myśleć. Stylizacja niezbyt przypadła mi do gustu. Nie lubię tej bluzki. Sądzę, że spódnica jest nałożona za wysoko. Buty są całkiem niezłe, sama mam takie w szafie. Za dodatki ( bransoletka, kołnierzyk, torebka ) dostajesz ode mnie plusa. ; )

LadyYorkLove

karienne/Karina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
dunia_16 pisze...

nie podoba mi się ogólnie ta dollka, ale po metamorfozie wygląda mniej brzydko xd

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Fajnie wykorzystałaś ten top. Idealnie pasuje do niego T-shirt z Otto ;)

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Lepiej po. :)
strzadala

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Te oczy są śliczne (chodzi mi o ich kształt). O wiele bardziej podoba mi się "po"; przed to zupełnie nie moja bajka ;)

Anonimowy pisze...

ładniejsza PO

Anonimowy pisze...

szczerze mówiąc te usta są okropne ( To moje zdanie ) " Smutnieją " dollkę .

agus.ehee pisze...

Super ;) Metamorfoza udana. Lalka była przed metamorfozą taka mroczna i w ogóle, a ty zrobiłaś z niej również mroczną, ale już o wiele mniej. Makijaż także pasuje i jest delikatniejszy niż w pierwszej wersji :]

agus.ehee na Stardoll

Keinam1992 pisze...

a mi się wydaje, że makijaż oczu PRZED jest całkiem ciekawy... ale tylko oczu.. ;)
za to cały makijaż PO jest super.. no gdyby nie te usta, których kształtu nie lubię..

patrycja pisze...

Nie podoba mi się.