Obserwatorzy

22.6.12

Metamorfoza LadyPrincesslov


Przed

Fryzura na Tymoszenko jest naprawdę niezła. Doll jest delikatna, ma typową słowiańską urodę. Podoba mi się ten make-up no make-up. 

Po

Nie zmieniałam koloru włosów, bo ten najlepiej do ciebie pasuje. W makijażu oczu postawiłam na morskie kolory, usta delikatnie pomalowałam dwoma warstwami pomadki - ciemną i najjaśniejszą, jaką miałaś. Podkreśliłam kości policzkowe.

Przed

Lubię kolor nude, stylizacja jest dobra, ale nie powala na kolana. Spódnica jest nijaka, wybrałabym inną. Kopertówka idealnie zestawiona z koszulą. 

Po

Sukienka jest boska, postanowiłam dobrać do niej dodatki w odcieniach brązu i beżu. Wahałam się między okularami żółtymi i pomarańczowymi,w końcu wybrałam re drugie, mają lepszy kształt.

14 komentarzy:

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Równie dobrze mogłoby nie być żadnego makijażu. Nie przepadam za tą fryzurą, nie podoba mi się ten " warkocz ". Usta są bardzo ładne, mają delikatny, dziewczęcy kolor. Policzki są ok. Sądzę, że oczy są za słabo pomalowane, no i kolor nie przypadł mi do gustu. Całość troszeczkę zbyt zwykła.
PO - Ładnie. Makijaż oczu bardzo fajny, dobrze dopasowane kolory. Policzki ok, jedynie usta są troszeczkę zbyt sine.

LadyYorkLove

karienne/Karina pisze...

Stylizacja "po" genialna! Oryginalna sukienka w pięknych kolorach C:

karienne

kropeczka108 pisze...

najbardziej spodobał mi się makijaz po, jest super :D

Unknown pisze...

Tu makijaż podoba mi się po metamorfozie ale za to stylizacja przed.

Madynes/LadyPrincesslov pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Dzięki za metamorfozę. :) Podoba mi się. Zwłaszcza makijaż "po" ;) W sumie to nie wiem, co mnie wtedy wzięło na delikatną stylizację w kolorach nude. Teraz mam zdecydowanie żywszą stylizację ;d

hehehehehe pisze...

Nic nie trzeba pisać, zdecydowanie lepiej po.
wazka-julia

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Boskie przed jak i po.

Anonimowy pisze...

makijaż jest śliczny PO :D

Anonimowy pisze...

Ładnie, ładnie ; 3


wikikiwi

agus.ehee pisze...

Sukienka "PO" i ogólnie cała stylizacja są trochę za pstrokate i "rażą" w oczy. Przynajmniej takie jest moje odczucie. Reszta jak najbardziej w porządku. Pozdrawiam ;D

Mój nick na Stardoll to agus.ehee

Keinam1992 pisze...

stylizacja podoba mi się zarówno przed jak i po :p makijaż to samo... tylko nie podoba mi się ten warkocz..

?? pisze...

Makijaż przed... Czy tam w ogóle jest makijaż?! XD Po raczrj ciemny, nie moje klimaty : D W ubiorze przed właśnie ta spódnica nie pasuje... Po już kolorowo, me gusta ; D

patrycja pisze...

"po" całkiem ok