Obserwatorzy

8.6.12

Loteria!

Kochani, w imieniu całej mojej wspaniałej załogi dziękuję Wam za dzielne komentowanie i obserwowanie bloga. Tak jak obiecywałam, organizujemy loterię, w której do wygrania będą zarówno ubrania jak i stardollary. Dziękuję wszystkim redaktorkom, które włożyły coś do tej akcji. Jedynie Alicja nie mogła się dołożyć, gdyż nie jest superstar i nie jest w stanie sprzedawać ubrań. A, serdecznie dziękuję Nejtl, która zasponsorowała 200sd! Ale przejdźmy do tematu tego posta, oto co możecie wygrać i pod jakimi warunkami :)

1. Zgłosić się może jedynie obserwator bloga.
2. W komentarzach piszcie swoje nicki oraz co już posiadacie.
3. Wyniki jak dojdziemy do 450 obserwatorów.
największe szanse mają ci, którzy komentują bloga

1x 100 stardollarów
2x 50 stadollarów
4x 25 stadollarów
5x 20 stadollarów
5x 10 stadollarów





Powodzenia!

136 komentarzy:

The Blonde Bear pisze...

Zgłaszam się )

Chciałbym mieć sukienkę LE i sukienkę z Just Cavalli :D

jarus55

Carmen.10 pisze...

zgłaszam się !!
Carmen.10

karienne/Karina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sebastian pisze...

Zgłaszam się

Kociara074

michalka1996 pisze...

zgłaszam się.
nie posiadam nic.
michalka1996

BlackCape pisze...

zgłaszam się ;)

nie posiadam nic

Megan1806

magista pisze...

zgłaszam się

magista

Izus pisze...

Zgłaszam się :)
iizuuniaa

Keinam1992 pisze...

zgłaszam się
mam niebieską torebkę hb, koszulę i sukienkę DKNY i sukienkę po prawej i lewej stronie zielonej sukienki DKNY
(mam nadzieje, że zrozumiałe to jest :P)
Keinam1992

Emo-niunia- pisze...

Zgłaszam się.

Obserwuję.

Mam zieloną sukienkę DKNY,chciałabym wygrać białą bluzkę,niebieską torbę,zielono-fioletową sukienkę albo 100sd :)

emo-niunia-

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne ubrania, ale najbardziej kusząca jest sukienka LE, która nie ukrywam jest modna pod względem kolorystycznym w tym sezonie :3

zgłaszam się,
backless

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...

Zgłaszam się


anetka9995

Chciałabym oczywiście Le ;)

Pozdrawiam

PaTrYcJa pisze...

zgłaszam się :) wolę ubrania, bo nie jestem ss i nie mogę sprzedawać rzeczy, ale mogę kupować w sb

Bloody_Merry

xoxo_irwin pisze...

Zgłaszam się.

Nie mam żadnego ubrania, które można wygrać w loterii. Najbardziej chciałabym sukienkę LE. ; )
Na Stardoll nazywam się LadyYorkLove.

P.S. Komentuję każdego posta ( moje komentarze są długie ), więc mam spore szanse na wygraną. ; D Ciesze się.

LadyYorkLove

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
poisontome

P.S. nie mam żadnego z tych ubrań, ale najbardziej kusząca jest różowa krótka bluzka (z drugiego rzędu), sukienka z LE i fioletowa spódniczka ;***

KAROLINEK pisze...

Zgłaszam się :> Nie mam żadnego artykułu z obrazka.
karolusia22

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
Smuack

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się
Olaw01

Bartek/FunOpler pisze...

zgłaszam się

mam tą pierwszą w lewym rogu u góry bluzkę różową


FunOpler

Anonimowy pisze...

Zgłaszam Się :)

martynaCoral

Just me pisze...

StokrotkaMiss10

Mam dwie pierwsze sukienki,torbe, buty i białą koszulę ale wolałabym sd ;p

Agatchey pisze...

Zgłaszam się, jeśli można to prosiłabym sd :)

MoOoniaaaaa

kropeczka108 pisze...

Zgłaszam się :)
Nie mam rzadnej z tych rzeczy.

kropeczka108

Ania pisze...

Zgłaszam się

Aniulka2121

Rey~ pisze...

Zgłaszam się.

kittyskitty

JuliaWie pisze...

Zgłaszam się :)

Chciałabym jakiś cenny ciuszek bądź pieniążki :>

JuliaWie

Coconator pisze...

ZG! ;D
moj nick : Coconator

Paula pisze...

Zgłaszam się
Mam:
różową tunikę, różową bluzkę, spódniczkę i białą koszulę

BlackPinkdoda

karienne/Karina pisze...

Zgłaszam się.

Nie mam żadnej z tych rzeczy.

karienne

Nuts pisze...

zg się ;)
nie mam nic.

Diana pisze...

chce sukienkę Just Cavalli, sweetxp

MissCaterpillar pisze...

zgłaszam się ^^

MissCaterpillar

Anonimowy pisze...

zgłaszam się.
synopsa

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się

Challaya

Bałwan ^^ pisze...

Zgłaszam się !!! :D

p.s ; Superowska loteria <33

Aleksandra17.06

Miranda12546 pisze...

Zgłaszam się ;)

Miranda12546

Unknown pisze...

Zgłaszam się :3Niestety nic nie mam :D


patXDD

⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

Zg. sie klaudialigenza :)

-carolla- pisze...

zgłaszam się ;)

-carolla-

Leinves pisze...

Zgłaszam się c:

Alleinn

agus.ehee pisze...

Zgłaszam się, a co mi tam szkodzi ;P Mój nick na Stardoll to agus.ehee, a bloga obserwuję pod taką samą nazwą.

marti_xdd pisze...

Zgłaszam się. :)
Chciałabym coś z dolnego zestawu ubrań :D

marti_xdd

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)

kittyKINIAlove

MyAnimeAir pisze...

zgłaszam się:)
piękne nagrody, mój nick to LadyB1987, nie posiadam nic

darc_dg pisze...

zglaszam sie

darc_dg

Paula XD pisze...

Zgłaszam się :)

PaulaXDD

Karolina Kopa pisze...

Zgłaszam się :)
DzieciDowna

JestemOla pisze...

zgłaszam się :)
ola779

Rołzi pisze...

Zgłaszam się

Rose4400

Ola | Olcia473 pisze...

Zgłaszam się, nic nie mam.
Olcia473

karienne/Karina pisze...

Mam pytanie: kiedy będą nowe metamorfozy? Bo już chyba od tygodnia nie ma nic nowego :(

dunia_16 pisze...

zg się
dunia_16
:D

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Zgłaszam się
strzadala

Molestia pisze...

zg sie
lucky22

Paulina . pisze...

Zg się oczywiście .:3

missPaulinka114

Marta G pisze...

zgłaszam się i posiadam tylko sukienkę szarą (1 z prawej, 1 rzad)

paula9722

MelanieLorrain pisze...

Zgłaszam się :)

MelanieaLorrain

cichu pisze...

zgłaszam się, mam wszystko oprócz torby, butów i LE :)

cichu

Adrianna pisze...

zg się

mam różową bluzkę hb :)

Klaudia pisze...

zgłaszam się
mam białą koszulę

sampsonek12

Unknown pisze...

Zgłaszam się.
Nie mam nic z tych rzeczy.
Jagodka32

anonym pisze...

zgłaszam się :)
zuzalot
nic nie posiadam

sweetasna3 pisze...

Obserwuję.
Zgłaszam się.
sweetasna3

Unknown pisze...

zgłaszam sie ;)
lovejulia.super

hehehehehe pisze...

Zgłaszam się, nie posiadam nic. ;))
jestem obserwatorem.
wazka-julia

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się. To mój login(wszystko z małej):
christina397

Adula100 pisze...

zg
Adula100

Nasty Rose pisze...

zgłąszam się , obserwuję jako emily456 , posiadam ciemnozieloną sukienkę i białą bluzkę - MissGirls150

ZakuroToshino pisze...

Zgłaszam się.
Nie mam nic.
Nazywam się ashe538.
Obserwuję jako zuzabo.

iffy jux pisze...

Zgłaszam się,mam 1 sukienkę i baardzo bym chciała coś wygrać ;)

iffy jux pisze...

aha i mój nick:monisia08

katyperry9809 pisze...

Zgłaszam się :)

Żadnej z tych rzeczy nie mam.

lidzia-dzidzia1

Anonimowy pisze...

zg się. :} Nie mam niczego /; Czarna_Lola

aa1kamila pisze...

Zgłaszam się!
aa1kamila

Lena1133 pisze...

zgłaszam się

WikiVania

Nyks pisze...

zgłaszam się ;)

kala_15

Olguslaw pisze...

Zgłaszam się!
Olguslaw

LadyAmandaxD pisze...

zgłaszam się mój nick na stardoll to LadyAmandaxD i nic nie mam z tych rzeczy

carli_28 pisze...

Zgłaszam się mój nick na stardoll to carli_28

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się . :)

wikikiwi

martach96 pisze...

zgłaszam się

xmartax96

Anonimowa pisze...

Zgłaszam się :)
Nie mam nic.

Addinare.

Natalia pisze...

Zgłaszam się


_Mileyka13_

BlackLilou pisze...

zg się
BlackLilou

Stardoll My pisze...

Nic nie mam oraz zg sie.Ccialabym cokolwiek.
MissSuperStar19

I_Hate_People pisze...

zgłaszam się

I_Hate_People

LJangg pisze...

Zgłaszam się nie mam ani jednej rzeczy.

smerfeta1

--------------------------------
www.o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

Unknown pisze...

Zgłaszam się
nie posiadam nic
Ania263

?? pisze...

Zgłaszam się ; D

Paula552 pisze...

Zgłaszam się
Paula552

:))

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się,nic z tych ubrań nie mam xd.Mój nick to UUUUUlubella :*

| Paczi pisze...

zgłaszam się

patrycja_2000

Unknown pisze...

Zgłaszam się ;)) katrin_master

Aga. / aga-medoll13 pisze...

Zgłaszam się
aga-medoll13

AvrilRamona13 pisze...

Zgłaszam się!

Mam tą sukienkę różową w górnym lewym rogu i bluzkę białą :)

AvrilRamona13

xxemowaxx pisze...

zgłaszam się
xxemowaxx

Milqa pisze...

Zgłaszam się
Nie mam nic z tego zestawu

Milqa666

Unknown pisze...

Nie mam nic z tych sukienek. Anette..Olzon

Unknown pisze...

zgłaszam się !

Marysia01.

Nats. pisze...

zgłaszam się;))
crookersik.

marika2036 pisze...

zg sie 1kw

mika6210 pisze...

Zgłaszam się ;)
nie mam niczego.
mika6210

Viriel pisze...

Zgłaszam się :)
SilverIvy

walentynkaxx pisze...

Zgłaszam się.
Obserwuję i nic nie posiadam z rzeczy w loterii ;)

walentynkaxx

Antolka95 pisze...

Zgłaszam się :)


Chciałabym sukienkę różową z LE i zieloną z Just Cavalli :)

Ewentualnie niebieską torebkę i czarne buty :D

Antolka95

Antolka95 pisze...

Ah, no i mam dwie pierwsze sukienki :D

Antolka95

Kamila pisze...

zgłaszam się
kama008

I_Hate_People pisze...

Zgłaszam się.

I_Hate_People

Anonimowy pisze...

Zg się.

Dandrusia

Suzan pisze...

Zgłaszam się, MollySu
Mam tylko tą spódniczkę z tribute

lovekoff/Klaudia pisze...

Zgłaszam się
mam różową bluzkę z drugiego rzędu oraz pierwszą sukienkę.
lovekoff

IceCream pisze...

Zgłaszam się!
Powodzenia :)

ZielonyKapturek

DarkSun pisze...

zgłaszam się

DarkSun

Gusia628 pisze...

Zgłaszam się nie mam żadnej z wymienionych rzeczy.

Gusia628

meow / missmis5 pisze...

Zgłaszam się. Mam tą różową bluzkę ( pierwsza ). Chciałabym sd albo białą koszulę.
missmis5

meow / missmis5 pisze...

Zgłaszam się. Mam tą różową bluzkę ( pierwsza ). Chciałabym sd albo białą koszulę.
missmis5

meow / missmis5 pisze...

Zgłaszam się. Mam tą różową bluzkę ( pierwsza ). Chciałabym sd albo białą koszulę.
missmis5

Eli_Gwiazdeczka pisze...

Zgłaszam się.

Eli_Gwiazdeczka

Madzia17x pisze...

zgłaszam się
Madzia17x

ula pisze...

zgłaszam się. mam spódniczkę.

alice-8899

Marcela pisze...

Zg. się
Bardzo proszę o zieloną sukienkę Cavaliego
Marzę o niej od wieków ;)
LadyGucci99

Wera11160 pisze...

Zgłaszam się. Nie posiadam żadnej rzeczy

Wera11160

tosiastylista pisze...

zgłaszam się
chciałabym sukienkę z klamrą na ramieniu oraz różowy szal

TosiaStylista

carli_28 pisze...

Zgłaszam się! ;D


carli_28

Unknown pisze...

zgłaszam się
superlaskalove2
chcę szarą sukienkę lub spódniczkę lub rózowom sukienkę

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

Zgłaszam się .! <3

Zależy mi na jakimś ubranku z LE ! ♥

cccmamba5

Unknown pisze...

zgłaszam się :D

nie posiadam nic .

mada52

LJangg pisze...

Zgłaszam się

Nic nie mam

olaw01

Karolina pisze...

Zgłaszam się
Mam już bluzkę różową HB, to tunikę nad bluzką HB, spdóniczkę i sukienkę z Just Cavalli (jeżeli się nie mylę - taka zielona obok LE).
Najbardziej chciałabym buty, sukienkę LE, bluzkę DKNY lub sukienkę z ANTIDOTE.

_Carolciaaa

Lonley Angel :') pisze...

Zgłaszam się. molcia11
Nie mam nic. :D

Helena pisze...

zgłaszam się :)

Hela2104

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.


mam już biało-różową sukienkę i różową bluzkę.


kara593

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Zgłaszam się.Chciałabym zielono czarną(albo to fiolet) sukienkę


marina034

Wikka pisze...

Zgłaszam się ( chyba jestem tym 450 obs ^.^)

Jessi122Love

Wera11160 pisze...

Zgłaszam się

Wera11160