Obserwatorzy

4.6.12

Metamorfoza almondcake

Przed

Fryzura jest trochę za nisko, przez co wygląda to mniej estetycznie. Makijaż nawet mi się podoba, jest dosyć uniwersalny. Zdjęłabym sztuczne rzęsy, chociaż wyjątkowo tu mnie aż tak nie rażą. Ciekawie dobrane elementy twarzy. 

Po

Jestem bardzo zadowolona z ust. Pomalowałam je najpierw jaśniejszą szminką, a potem środek na nieco ciemniejszy kolor. Policzki są delikatnie podkreślone brzoskwiniowym różem. Oczy w nieco mocniejszym kolorze, czerwonym i morelowym z odrobiną bieli w wewnętrznych kącikach. 

Przed

Rękawiczki zupełnie tu nie pasują, a pasek jest za długi, aby używać go do talii. Kapelusz przydałoby się dać trochę wyżej, bo wisi po lewej stronie. Może jakiś ciekawy, czarny żakiet i fioletowa i ewentualnie czarna kopertówka dobrze by się tu sprawdziły.

 Po

Postawiłam na czarny, niebieski i fioletowy. Wykorzystałam też podobne lśniące elementy na spódnicy, żeby dobrać pasującą kamizelkę i kopertówkę. Myślę, że powstał całkiem ciekawy zestaw. 

9 komentarzy:

Izus pisze...

Makijaż po bardzo fajny jednak stylizacja po nie jest w moim stylu więc może dlatego mi się zbytnio nie spodobała.
iizuuniaa

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Jak na mój gust, zbyt zwyczajnie. Makijaż jest taki.. no niby fajny, jednak brakuje mi tu jakiegoś na prawdę ciekawego elementu, który od razu przykuwałby uwagę.
PO - Właśnie o to mi chodziło. Jest bardzo ładnie, z umiarem i oryginalnie, czyli tak, jak lubię. Fryzurka i jej kolor są ok, usta ślicznie pomalowane. Oczy bardzo ładne, starannie wykonany makijaż.

Ubiór :
PRZED - Nie podoba mi się. Jest elegancko, nawet tak lubię, lecz zbyt elegancko. Pasek jest za długi, spódnica ma brzydki kolor, rękawiczki to kicz i są zbędne. Buty są takie se. Kapelusz nawet fajny, lecz za nisko nałożony.
PO - Zupełnie mi się nie podoba. Lubię oryginalność, ale ty troszeczkę przesadziłaś. Buty jeszcze, ewentualnie mogą być, rajstopy również, lecz reszta jest do wymiany. Spódnica nie podoba mi się, ma dziwny kształt, kurtka brzydka. Kopertówka całkiem niezła, chociaż raczej słabo ją widać.

LadyYorkLove

Anonimowy pisze...

Makijaż po troszkę krzywy, ale i tak ładniejszy niż makijaż przed :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zdecydowanie nie moje gusta, aczkolwiek kolorystycznie wszystko współgra, razi mnie w oczy komentarz wersji "po" [...] Powstał całkiem ciekawy zestaw. [...] Myślę, że powstał całkiem ciekawy zestaw. c:

kropeczka108 pisze...

najbardziej spodobał mi sie makijaż po metamorfozie, reszta nie przypadłą mi do gustu.

meg pisze...

@backless - dzięki, że zauważyłaś, tak to jest jak się wszystko robi szybko.

KAROLINEK pisze...

Brrr, te usta są dziwnee. :c nie lubię ich :c Ale ogółem wrażenia "PO" są lepsze niż "PRZED" :)
karolusia22

MissSuzi17 pisze...

'całkiem ciekawy zestaw'?! To jest świetna stylizacja! świetnie dobrałaś kolory w stylizacji, chciałabym robić takie metamorfozy, gratuluję :)

MissSuzi17