Obserwatorzy

1.7.12

Metamorfoza Alexa203

Makijaż:
PRZED: Twarz dollki mnie przeraża. Nigdy nie lubiłam takiego stylu, a teraz musiałam się z nim skonfrontować. Niebieskie usta, które mają kolorystyczne uzasadnienie w stylizacji wyglądają źle. Makijaż oka nie jest taki straszny, bo to tylko czarny cień do powiek, ale pogarszają go te okropne sztuczne rzęsy. Co do pudru, to użyłaś trochę różu, co było niezłym pomysłem - jest skromnie i nie rzuca się w oczy.
PO: Niestety robiąc makijaż zupełnie odbiegłam kolorystycznie od stylizacji, którą wcześniej wykonałam. Po zmyciu i zdjęciu wszelkiego badziewia z twarzy doll, a następnie po drobnych zmianach ułożenia części twarzy zaczęła ona przypominać porcelanową laleczkę. Postawiłam na jasny makijaż oka, zaróżowione policzki i delikatnie podkreślone usta różowa pomadką. Efekt jest taki, że patrzymy na dwie zupełnie inne lalki:)


Strój:
PRZED: Marynarka, koszula, spodnie - OK, ale reszta dodatków wygląda źle. Czapka + uszy to okropny pomysł. Workshoes w eleganckiej stylizacji wyglądają co najmniej dziwnie.
PO: Postawiłam na drapieżny look i dosyć odważne (jak na mnie) zestawienie czerwieni i panterki. Do tego niezobowiązujące buty i bluzka z nadrukiem w postaci wykrzyknika. Całość niestety nie współgra z moim makijażem:) Coś mi się koncepcje minęły w drodze, sorry.

10 komentarzy:

ig☀r / hibiskusek pisze...

Makijaż jest przepiękny :D

Nyks pisze...

podoba mi się jedynie makijaż po

dunia_16 pisze...

makijaż i styliacja są genialne!

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Okropna twarz. Nigdy nie przepadałam za dodatkowymi rzęsami, szczególnie tymi dłuższymi( bo są też krótsze ). Doll wygląda w nich brzydko, po prostu sztucznie. Co do ust, one również mnie nie zachwyciły. Taki kolor wyglądałby dobrze jedynie nad oczami. No tak, na koniec makijaż oczu. Zwykły, czarno-biały. Fryzura niezbyt fajna, lalka wygląda, jakby dopiero wstała z łóżka. Nie wspomnę o grzywce...
PO - Ładnie i dziewczęco. Taka laleczka z porcelany. Wszystko pastelowe, czyli śliczne. : 3 Świetny makijaż, najbardziej podobają mi się usta. Fryzurka bardzo fajna, idealnie pasuje do makijażu. Wszystko jest super, oprócz rzęs, których tak w ogóle nie pomalowałaś. Ja bym właśnie delikatnie pomalowała, oczywiście na czarno. : )

Ubiór :
PRZED - Stylizacja skojarzyła mi się z Japonią. Wszystko nienormalne, nie na swoim miejscu i niepasujące do siebie. Podobają mi się jedynie spodnie i koszula, ale w tej stylizacji wyglądają po prostu śmiesznie. Byłoby lepiej, gdybyś dobrała koszulę w krótszymi rękawami, tak, żeby nie wychodziły (?) spod blazera. Co do nakrycia głowy - albo czapka, albo uszy. Chociaż nie, obie te rzeczy są brzydkie. : D Żenada...
PO - Nie no, spoko. Wszystko bardzo mi się podoba, może jedynie buty zmieniłabym na inne. Bluzka świetna, spodenki również. Na początku sądziłam, że czerwona kurtka tu nie pasuje, ale teraz rozmyśliłam się i sądzę, że jest super. Dobra robota.

Oj, rozpisałam się... ; p

LadyYorkLove

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Makijaż i stylówa "po" - super. Nie przepadam za panterką, ale te spodnie wręcz ubóstwiam :)

KAROLINEK pisze...

Twarz "PO" jest ładna, lecz odrzuca mnie ten nos.

karolusia22

Alex pisze...

Świetny, makijaż, duża różnica w przed i po.

Unknown pisze...

Czy ja sie kurde zgodziłam na to? bo nie przypominam sobie -_-

Unknown pisze...

a tak w ogóle to nie potrzebuję zmian i nie wyraziłam zgody na upublicznianie mnie na twoim blogu. Proszę o skasowanie tego postu.

patrycja pisze...

Przerażająca twarz:c