Obserwatorzy

4.7.12

Metamorfoza zaneta45

Przed

I to są właśnie negatywne skutki istnienia StarDesign Hair. Chociaż może i dobrze, że włosy zasłaniają twarz doll, bo jest okropna. Nie podoba mi się. Po pierwsze, wykrzywione usta niczym Joker z Batmana, po drugie puste spojrzenie i po trzecie - kilogram sztucznych rzęs. Trzy razy nie, dziękujemy. 

Po

Strasznie nie lubię tych oczu, trudno coś z nimi zrobić, żeby nie wyglądały sztucznie. Pocieniowałam trochę brwi, przyciemniłam brzydkie usta. Włosy to jedne z moich ulubionych dostępnych dla superstar. 


Przed

Nie mam nic do połączenia topu i spódnicy. Jednak jest nudno i nijako. Nie wiem co jeszcze można by o tej stylizacji napisać. 

Po

Mam świadomość, że spodenki są trochę za wysoko, ale chciałam, żeby zakryły pasek od marynarki, bo totalnie psuł kolorystyczną kompozycję stylizacji. Niestety, to najlepsze co mogłam zrobić z twoich ubrań. 

6 komentarzy:

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Nie wiem, co mam napisać. To jest po prostu okropne! Podobną fryzurę mam po wstaniu z łóżka. =,= Nienawidzę sztucznych rzęs, szczególnie tych dłuższych ( bo są też krótsze ). Mogłabyś pomalować jakoś oczy i usta doll, może byłoby trochę lepiej.
PO - Niezbyt mi się podoba, szczególnie przez sztuczne oczy. Makijaż oczu jest całkiem niezły, dobrze dobrane kolory. Kolor ust nie podoba mi się, ja dałabym jaśniejszy, np. różowy. Fryzura ładna.

Ubiór :
PRZED - Podoba mi się top, spódnica też jest fajna. Jednak nie wiem, po co dodałaś bukiet kwiatów. Wygląda dziwnie. Zamiast baletek nałożyłabym buty na obcasie. Przydałyby się również jakieś dodatki.
PO - Wszystko jest ok, tylko spodenki troszeczkę za wysoko. Marynarka ma ładny kolor, bluzka również. Nie podoba mi się jedynie bransoletka i (chyba) kopertówka.

LadyYorkLove

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Twarz przed straszna, stylizacja nie najgorsza ;)
Po lepiej, zwłaszcza makijaż :)

KAROLINEK pisze...

OMG, fryzurka jest straszna, aczkolwiek strój Przed i Po mi się podobają. :)
karolusia22

karienne/Karina pisze...

Metamorfozy ZAWSZE wychodzą Ci świetnie! Nawet gdy doll ma niezbyt ładną twarz, potrafisz zrobić z niej coś ciekawego. SUPER!! :))

Nasty Rose pisze...

zgadzam się z "karolinek" - strój przed i po jest bardzo ładny :)

MissGirls150

patrycja pisze...

"Przed"- hahaah.