Obserwatorzy

17.7.12

Metamorfoza justinks

PRZED

Hmm.. sama nie wiem co myśleć. Fryzura niedopracowana - to przede wszystkim. Gdy zdjęłam grubą warstwę sztucznych rzęs zobaczyłam okropnie pomalowane oko. Policzki wysmarowane w dziwny sposób. Nie wiem jak ty, ale ja kiedy się maluję nie nakładam różu na rękę i nie wsmaruje jej sobie w twarz - a twoja medoll właśnie wygląda jak po takim zabiegu. Ewentualnie efekt nadużycia alkoholu. Podoba mi się blada cera, usta i kształt oczu.
 3/10

PO

Soczyste, neonowe kolory. Kobiecość, wyrazistość podkreślona czerwoną szminką. Oczy mogą wydawać się różowe, jednak jest to mieszanka bieli i czerwieni z dodatkiem brzoskwini. Policzki modelowałam jednym pudrem. Rzęsty tylko pogrubiłam. Mam nadzieję, że ci się spodoba.

PRZED
Stylizacja wygląda na niedopasowaną. Za dużo wzorów, kwiatki, kokardki, wzór na bluzce i złote wykończenia na kamizelce. W ręce kokardka i okulary. Naszyjnik w ogóle zbyt rzucający się w oczy. Stylizacja wygląda jakby była zrobiona z pierwszych lepszych, czarnych i w miarę pasujących do siebie rzeczy. Jedyny plus za to, że starałaś się dopasować wszystko kolorystycznie - mam na myśli żółtą kokardkę i ozdoby na ramionach.
4/10

PO
 

Powiem krótko - zwaliłam. Zero weny, jedynie wiedziałam, że chcę użyć tych spodni. Pierwsza wersja - rockowa, wyraźna. Druga delikatniejsza. Nie wiem czy ci się spodoba, ja osobiście uważam, że mi nie wyszło. 

11 komentarzy:

tlen pisze...

Polecam 'wysuwaną szafę', ona nigdy nie jest zapchana i zasłonięta.

deadvoice pisze...

@Tlen rzeczywiście - zaraz zrobię edit. Ja miałam bardzo długą przerwę od stardolla i po powrocie nie zauważyłam wszystkich zmian i możliwości. Dzięki, to mi wszystko bardzo ułatwi (;

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Nie przepadam za fryzurami ze StarDesign Hair, tak więc fryzura zupełnie mi się nie podoba. Nienawidzę sztucznych rzęs ( tych dłuższych, bo są też krótsze ). Wyglądają nienaturalnie i kiczowato. Policzki są pomalowane złym sposobem i zbyt mocno. Usta za jasne, prawie w ogóle ich nie widać.
PO - Jest pięknie. Makijaż oczu po prostu świetny, ładne kolory. Plus za staranne wykonanie. Podobają mi się policzki oraz usta. Nie przepadam za takim kolorem ust, ale tu wygląda dobrze, a nawet świetnie. Z daleka lalka wygląda prawie jak żywa. : )

LadyYorkLove

dunia_16 pisze...

Bardziej podoba mi się wersja delikatniejsza. co do makijażu to nie pasuje mi jedynie czerwona szminka

dunia_16 pisze...

Bardziej podoba mi się wersja delikatniejsza. co do makijażu to nie pasuje mi jedynie czerwona szminka

agus.ehee pisze...

Wersja "PO" jest o niebo lepsza. Według mnie nic nie zawaliłaś, obie stylizacje wykonane przez ciebie są super. W drugiej jedynie ściągnęłabym z głowy tę opaskę na Twoim miejscu.

Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

Natalie. pisze...

Jeśli można to ja się zgłaszam do metamorfozy.

noela26

Nasty Rose pisze...

jeżeli chodzi o makijaż bardziej podoba mi się przed a stylizacja po w wersji rockowej :)

MissGirls150

Viriel pisze...

Bardziej podoba mi się pierwsza wersja stroju po. Makijaż oka jest świetny, ale nie nakładałabym czerwonej szminki i tej ilości czerwonego różu do policzków.

Helena pisze...

Po makijaż bardzo ładny, jednak ogólny wygląd nie za bardzo mi się podoba. Wersje stroju również po.

patrycja pisze...

"Po" mi się podoba:>