Obserwatorzy

2.7.12

Metamorfoza Antosia_


Przed

Te włosy z tyłu nie wyglądają korzystnie, proponowałabym ich nie używać. Twarz ciekawa, ładne kolory na powiekach. Dzięki piegom lalka wygląda naturalniej.  

Po

Postawiłam na jasny kolor włosów i morski odcień na powiekach. Policzki delikatnie podkreśliłam różem, zbliżonym kolorem do ust. 


Przed

Wszystkiego jest jakby za dużo. Torebka źle wygląda z powodu jej położenia, do tego widać miejsce na palce, co jest nieestetyczne. Zamiast tych szerokich szortów proponowałabym jakieś z wysokim stanem, jeansowe. 

Po

Ciemniejszy outfit w klasycznych kolorach. Nie mogłam znaleźć lepszych butów, więc postawiłam na te litopodobne. Płaszczyk z Windows of the World wykorzystałam jako spódnicę i wystające rękawy.

10 komentarzy:

ula pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ula pisze...

jedynie strój "po" mi się podoba.

dunia_16 pisze...

stylizacja świetna, zwłaszcza ubiór

meg pisze...

@dunia_16 - Przecież to to samo o.O

karienne/Karina pisze...

Śliczny makijaż "po". Uwielbiam takie lagunowe kolory :)

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Wszystko fajnie, oprócz tych włosów z tyłu. Wyglądają niezbyt ładnie. Makijaż ok, fajne kolory. Elementy twarzy dobrze dobrane. Ładny kolor ust, pasujący do cieni na powiekach. : )
PO - Ślicznie. Bardzo dziewczęco. Wspaniały makijaż oczu, kolorki są świetne! Starannie wykonany. Policzki ok, bardzo ładny kolor ust. Uwielbiam tą fryzurę, kolor również jest dobrze dobrany. Extra. : D

Ubiór :
PRZED - Pomieszanie z poplątaniem. Podoba mi się jedynie bluzka i buty, ewentualnie okulary. Szorty są zbyt szerokie, raczej nie pasuje do nich żółty pasek. Dałaś za dużo dodatków, ja zostawiłabym jedynie okulary. Torebka jest " do ręki ", więc nie pasuje tutaj. Wianek i okulary to niezbyt dobre połączenie...
PO - Ładnie jest. Dobry pomysł z wykorzystaniem płaszczyka jako spódniczki ( i wystających rękawów ). Cardigan jest śliczny, świetnie pasuje do reszty ubrań. Ogólnie wszystkie rzeczy są bardzo ładne, a stylizacja przemyślana. Nie jestem jedynie przekonana, co do kopertówki. Moim zdaniem jest zbyt jasna... Reszta ok.

LadyYorkLove

Agu$ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Po jest ciekawie. Drażnią mnie jedynie kolczyki na włosach ;). Strój przed to właściwie nie wiem, co to...
Włosy w przed wyglądają jak elfie, co mi się podoba. :)

KAROLINEK pisze...

Zdecydowanie efekt "PO" mi się podoba. ;)
karolusia22

patrycja pisze...

Makijaż tak, strój nie.