Obserwatorzy

16.7.12

Metamorfoza corni290

PRZED

Sama nie wiem co myśleć.. kicz, tandeta, PRZESADA. Podoba mi się jedynie kształt oczu i odcień skóry. Gdyby na siłę szukać dobrych rzeczy w wyglądzie twojej medoll - jest to kształt twarzy. Naprawdę nie wiem co chciałaś osiągnąć nakładając tyle cieni na twarz i dobierając do nich "rysowane" brwi..
1/10

PO

Zauważyłam, że lubisz dziewczęcy, kobiecy styl. Starałam się użyć "uniwersalnych" elementów twarzy by dopasować się w twój gust. Na usta nałożyłam czerwoną szminkę w ślad litery "V" - po czym całe usta wypełniłam brzoskwiniową szminką. Na powiekach znajduję się niewiele cieni - bo mało ich posiadasz. Ciemno fioletowy, jasny fioletowo pastelowy i biały cień. Oko podkreśliłam pomarańczowym (bardziej karmelowym) i pastelowym cieniem. oko optycznie powiększyłam białym cieniem. Policzki podkreślone są jednym pudrem ze starszej kolekcji DOT.

PRZED

Hmm, jest nie najgorzej. Całkiem przyzwoicie. Naszyjnik, bransoletka strasznie obciąża lekką, bazową sukienkę. Ten odcień karmelowego brązu w ogóle nie pasuje do tej sukienki. Buty bardzo fajnie dopasowane. Zmieniłabym dodatki.
3,5/10

PO


Po pierwsze - starałam się nie wydziwiać. Widzę po twojej medoll, że nasze gusta możliwe, że w niewielu kwestiach się o siebie nacierają. Do bardzo fajnego zestawu składającego się z rozkloszowanej spódnicy, koszuli z przezroczystymi rękawami i bluzy z białymi rękawami na samym dole - dobrałam całkowicie zwykłe (nie licząc "piknej" wściekło czerwonej podeszwy) fioletowe, neonowe szpilki z ELLE. Do tego kopertówka "darmówka" - którą osobiście bardzo lubię. Wiszące kolczyki dopełniają look z kokiem. Starałam się nie przesadzić, mam nadzieję, że ci się spodoba.

- - - - - - - -

Przepraszam za długą nieobecność - dopiero dziś wróciłam do domu (:

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hah,masz racje z cieniami.UUUUUlubella

DarkLola. pisze...

Cudowny makijaż po!

dunia_16 pisze...

Makijaż po prostu rewelacja


PS:Trochę żadko dodajecie te matomorfozy;p Jest was 5 a robicie jedną metamorfozę na pare dni;p

deadvoice pisze...

@dunia_16

Wybacz, ja byłam na wakacjach, niestety nie miałam jak metamorfoz dodawać, to bardzo spowolniło pracę bloga - jak widać bardzo aktywna była Cleveen97 - za co cała załoga jest wdzięczna.

Ja ze swojej strony gwarantuję częstsze posty - w końcu są wakacje - i mimo wyjazdów, znajomych, koncertów i festiwali jest zawsze wiele czasu!

Elizka2121

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Makijaż "po" - jeden z lepszych, jakie kiedykolwiek widziałam :D
Stylizacja też niczego sobie.

+ jeśli chcecie CO MIESIĄC ZA DARMO dostawać kosmetyki znanych marek (m.in: PRADA, YSL, CALVIN KLEIN, DIOR) - zarejestrujcie się: http://shinybox.pl/?ref=ade9cb8

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Ładnie dobrałaś kolory. Byłoby o wiele lepiej, gdybyś zrobiła niższy makijaż. Przez taki, jak te, który masz na twarzy wyglądasz kiczowato. Nie wiem, po co dałaś tyle pudru. Powinnaś jedynie delikatnie zaznaczyć kości policzkowe. Usta mają ładny kształt, ale dosyć brzydki kolor. Nie przepadam za tą fryzurą i takimi cienkimi brwiami. Kolor włosów podoba mi się. 4/10
PO - Jest po prostu pięknie. Śliczny kolor ust, bardzo ładnie podkreślone policzki. Zakochałam się w makijażu oczu. Jest wspaniały, dobrze dobrane kolory. Podoba mi się, jak wycieniowałaś brwi. Do tego wybrałaś moją ulubioną fryzurę. ; ) Jest świetnie

Ubiór :
PRZED - Nawet mi się podoba. Sukienka ma zbyt mały dekolt, ale ładny kolor, wzór oraz krój. Dobrze dobrane dodatki, ale na twoim miejscu wybrałabym mniejszy naszyjnik. Za to buty są zupełnie nie w moim stylu. Według mnie - okropne. 5/10
PO - Jest w 100% świetnie. Wszystko dopasowane, na swoim miejscu. Dobra kolorystyka. Zestaw pasuje do makijażu - za to dostajesz plusa. Kolejny plusik za połączenie bluzki i szpilek. Zakochałam się w tym zestawie. Jeden z najlepszych, jakie kiedykolwiek widziałam.

LadyYorkLove

deadvoice pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
deadvoice pisze...

@LadyYorkLove

Jeju, miło mi się czyta to co napisałaś. Zawsze usiłuję trafić w gusta osoby której robię metamorfozę i staram się dopasować makijaż ze strojem (:

Pozdrawiam,
Elizka2121

Anicza bicza pisze...

Jeej, ta twarz nabrała kształtów :)

agus.ehee pisze...

Robisz świetne makijaże, nie tylko ta metamorfoza jest na to dowodem. Co do metamorfozy stroju, jest ładna. Jednak nie lubię bluzek, które mają wzory jak sweter dla 80-latka. Takie jest moje zdanie i wiem, że nie każdy może się z nim zgadzać (;

agus.ehee na Satrdoll.

Nasty Rose pisze...

śliczny makijaż po :)

MissGirls150

Viriel pisze...

Duża zmiana na lepsze jeśli chodzi o metamorfozę twarzy. Strój jakoś mi nie pasuje, ale może to być spowodowane złym oddziaływaniem twarzy i włosów medoll... xD

Helena pisze...

Lepiej po.

Hela2104

patrycja pisze...

Podoba mi się doll "po" ;>