Obserwatorzy

31.12.12

Metamorfoza Adula100

Przed

Zazdroszczę włosów, bo są naprawdę ciekawe. Brwi dobrze pocieniowane, mają też oryginalny kształt. Oczy wyglądają trochę na takie 'szalone', zmieniłabym ich kolor lub makijaż. 

Po

Wybrałam jaśniutki kolor włosów, zostawiłam naturalne usta. Policzki pomalowałam słodkim odcieniem różu, ale oczy mocno pokreśliłam mascarą. Wybrałam ciemny róż na powieki. 

Przed

Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie granatowej maxi z nelly z prześwitującym topem. 
Złote dodatki genialnie łączą się z kolorem sukni. Buty i torebka pasują do siebie i dopłeniają ładnie cały outfit. 

Po

Elegancko, przesłodzone z umiarem. Próbowałam wystylizować doll na rodowitą paryżankę, która przed chwilą wyszła z butiku Chanel. Połączyłam różne odcienie różu. Dodałam beżową torebkę i jasnobeżowe buty. 

9 komentarzy:

JuliaWie pisze...

Dobra metamorfoza. Zakochałam się w stroju przed *-*

JuliaWie

Adula100 pisze...

Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu. Podoba mi się make-up, moja Doll stała się taka.. dziewczęca ;D
Co do stylizacji - pierwsze wrażenie - paryżanka :D
Dzięki :)!!

very_important (swiadomosc) pisze...

stylizacja przed jest boska ;) Metamorfoza jest udana.

swiadomosc

Emo-niunia- pisze...

Wszystkie wersje fajne.

Unknown pisze...

Udana metamorfoza

Karolina pisze...

Wszystko mi się podoba :D

kaori-chan pisze...

Podoba mi się makijaż po i stylizacja przed :D

kaori-chan pisze...

LO32VE ^
:D

Helena pisze...

W makijażu ładnie przed i po. Bardziej przemawia do mnie pierwotny ubiór.