Obserwatorzy

5.12.12

Metamorfoza Klejnotka67

PRZED:


Podoba mi się. Makijaż staranny i dopracowany, w stonowanej kolorystyce. Ładnie wycieniowane policzki + także ładna twarz. 

PO:


Teraz widzę, że nie jestem do końca zachwycona efektem. Zależało mi, by dopasować doll do ubioru, więc użyłam takiej a nie innej kolorystyki. No trudno, oceńcie sami :)

PRZED:


Niby ładnie, ale jednak nie :]
Przede wszystkim ubiór nie jest składny- pastelowa bluzeczka i białe letnie oxfordki gryzą się z ciężką brązową torbą i beżowym jesiennym kominem. Są to dwa różne światy..
Musisz wybrać, czy stylizacja ma być lekka i pastelowa, czy ciężka, typowo jesienna.

PO1:


 Outfit w stylu street, w którym użyłam jeansowej kamizelki i zwykłej czarnej spódniczki. Do tego czarne zakolanówki oraz ciężkie dodatki.

PO2:


Nieco sportu z nutą elegancji. Bordową kamizelkę połączyłam z białą koszulą i powstała bejsbolówka. Dodałam czarne leginsy, szare botki, czarną torbę i bransoletki.








6 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Makijąze oba sa świetne i nie moge po prostu nie moge wybrac kóry jest lepszy. Stylizacja najbardziej podoba mi się po1. ta kamizelka jest świetna ;3

swiadomosc

Unknown pisze...

śliczne makijaże *-*

lovejulia.super

isa (tiernabeautiful) pisze...

mi się podoba zarówno Makijaże :) ładne medoll

Nasty Rose pisze...

makijaż podoba mi się bardziej przed, a strój po :)

MissGirls150

Palulayna pisze...

Dzięki za metamorfozę. Przynam ci rację co do mojego ubioru, ale nie mogłam wcześniej rozgryźć co tak bardzo się gryzie. Stylizacje po jakoś nie przypadły mi do gustu. Zdecydowanie lepsza jest 2. Makijaż jednak zostawię swój.

Milena pisze...

Ja uważam najlepszy jest makijaż przed.;) Przepraszam ale nie mogę uznać inaczej :(