Obserwatorzy

20.12.12

Metamorfoza miss_kasia001

PRZED:


Ciekawa twarz, co sprawiają nietypowe brwi. Podoba mi się połączenie ciemnych włosów i szminki z jasną cerą, co ładnie ze sobą kontrastuje. Jednak makijaż jest niechlujny. Krzywo pomalowane oczy, jedno jest pomalowane zupełnie inaczej od drugiego. Radzę nad tym popracować, a będzie lepiej ;)

PO:


Zrobiłam makijaż oczu w niebieskich odcieniach. Zaczęłam od zewnętrznych kącików, które pomalowałam granatowym cieniem. Potem dodałam jasnoniebieskiego cienia do wewnętrznych kącików. Granicę między cieniami zamalowałam turkusowym cieniem, dzięki czemu powstało ładne przejście. Na koniec oczy lekko wytuszowałam. Policzki podkreśliłam moim ulubionym brzoskwiniowym pudrem, a usta pomalowałam koralową szminką. Zmieniłam fryzurę na klasyczne proste włosy, by nie odwracały zbytnio uwagi od twarzy.


PRZED:


Ubiór bez zarzutu, utrzymany w klasycznych barwach, bardzo dziewczęcy. Jednak mam wrażenie, że widziałam już dużo podobnych... :) 

PO1:


Sport przeplatający się z elegancją. 
Podstawą stylizacji jest czarna tunika z niebiesko koralowymi akcentami. Z połączenia kamizelki i marynarki powstała jeansowa kurtka. Dodałam czarną torebkę, rajstopy i zakolanówki. Nigdy wcześniej nie użyłam tych butów, ale stwierdziłam, że będą dobrze pasować do całości.

PO2:


Tutaj także dominuje czerń. Użyłam kurtki z Jean Paul Gaultier (JPG xd) oraz białej tuniki HB. Dodałam do stylizacji ciężkie botki, pończochy i czarną cekinową torebkę. Można by rzec, że całość jest raczej zadziorna, ale przełamuje ją wspomniana wcześniej biała delikatna tunika.




7 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Wszystkie stylizacje są boskie ;) jednak najbradziej podoba mi się po2 Super kurtka.

swiadomosc

Unknown pisze...

Lepiej PO :)

lovejulia.super

Kaśka pisze...

Dzięki za metamorfozę.Jest super.
Miss_kasia001

Sernik pisze...

Bardzo podoba mi się wersja po. Lepsza od tej przed.
Pozdrawiam,
LandyGlamour11

JuliaWie pisze...

Bardzo podoba mi się twarz PO, ma w sobie to "coś" :D
Fanką twojego pierwszego stroju raczej nie zostanę (to przez te buty ;]), ale drugi jest świetny.

JuliaWie

Karolina pisze...

Bardzooo udana metamorfoza :)

kaori-chan pisze...

Wow, makijaż po jest cudowny!
LO32VE