Obserwatorzy

11.12.12

Metamorfoza Maja11misss

Przed
Elementy twarzy są w porządku, jedynie brwi wyglądają odrobinę sztucznie. Lalka ma delikatny makijaż w jasnej kolorystyce, nie rozumiem jedynie jasnego cienia pod brwiami, a pieprzyk wygląda dziwnie.

Po
Zmieniłam fryzurę i jej kolor, do pomalowania oczu użyłam trzech zielonych cieni i czarnej kredki. Policzki podkreśliłam różowym i brzoskwiniowym pudrem, a usta jasną szminką. Na koniec założyłam naszyjnik.

Przed
Podoba mi się to, że strój zachowany jest w jedności stylowej. Wszystko oprócz paska idealnie do siebie pasuje, dodałabym tutaj jakąś czerwoną torbę bądź opaskę albo coś z niebieskim odcieniem.

Po
Legginsy połączyłam z kamizelką, czarną narzutką, kapeluszem i skarpetami oraz niebieskimi dodatkami. Strój jest wyrazisty, rzucający się w oczy.

8 komentarzy:

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Podobają mi się policzki w "przed", ale "po" jest ładniejszy całokształt. :)
Jeśli chodzi o strój, to w przed ten pasek jest ni z gruszki ni z pietruszki, oprócz tego jest ok. W "po" podoba mi się połączenie kamizelki z narzutką i ogólnie góra jest fajna. Nie dodałabym tu tych leginsów, bo troszkę za bardzo się świecą i strój staje się niezdecydowany. ;)

Unknown pisze...

ładny strój PO ,makijaż również :)

lovejulia.super

meg pisze...

Podoba mi się ta metamorfoza, strój PO jest naprawdę ciekawy.

very_important (swiadomosc) pisze...

W Po tylko fryzura mi sie nie podoba. stylizacja też Po. Jest genialna.

swiadomosc

Helena pisze...

makijaż oczu po - super

-carolla- pisze...

Po jest super ;) wybralabym tylko inna fryzure i zdjela skarpetki ;))

Milena pisze...

Po jest stanowczo lepiej ;)

JuliaWie pisze...

W ogóle nie podoba mi się lalka przed, ale strój po jest obłędny :o

JuliaWie