Obserwatorzy

11.12.12

Metamorfoza sweetashna.pl

PRZED:


Całość mnie nie przekonuje. To dlatego, że nie jestem zwolenniczką "obkolczykowywania" całej doll..odbiera jej to naturalność. Makijaż oka niezły, jednak lepiej by było bez czarnego, mocnego linera. Za fryzurę masz u mnie plus, ponieważ należy ona do moich ulubionych :)

PO:


Na początku przestawiłam nieco elementy twarzy. Do wykonania makijażu oka użyłam fioletowego, niebieskiego i morskiego cienia. Usta pomalowałam najpierw mocnoróżową, potem jasno różową szminką z Transform'a. Nie pudrowałam policzków, ponieważ masz tylko dziwny złoty puder.. zostawiłam fryzurkę :)

PRZED:


Do niczego zbytnio nie można się przyczepić, ale ja osobiście nie lubię takiego stylu- luźny i nieelegancki, dlatego uważam, że nie wygląda korzystnie.

PO:


Stylizacja prosta, ale niebanalna. Użyłam ciekawej bluzki w ładnych kolorach. Dodałam jasne rurki i pasujące dodatki w złotych akcentach.





6 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Ronisz naprawdę swietny makijaż. W stylizacji spodnie wystaja zza butów. Ale tak to jest nieżle.

swiadomosc

Unknown pisze...

lepiej PO :)

lovejulia.super

Helena pisze...

po fajnie :)

-carolla- pisze...

lepiej jest po, ale i tak nie jestem przekonana ;)

Milena pisze...

Makijaż po jest genialny :D

JuliaWie pisze...

Kolczyki na twarzy - ble :P
Makijaż po jest super.
Strój przed w ogóle mi się nie podoba, nie lubię tych butów, a drugi jest fajny, choć spodnie dziwnie wystają zza butów :)

JuliaWie