Obserwatorzy

13.12.12

Metamorfoza kajol695

Przed

Delikatne, pastelowe połączenie kolorystyczne, podoba mi się. Brakuje mi trochę dodatków, bo bez nich strój wydaje się jakby niedokończony. Buty są w porządku, natomiast perły praktycznie niewidoczne na tle białej bluzki. No i koniecznie jakaś kopertówka. 

Po

Jesienny outfit w czerni i szarościach. Wybrałam ciekawie skrojoną kurtkę, dobrałam do niej zwykłe, czarne legginsy z Basics. Dodałam połyskujące lity, workowatą torebkę i obszerny szal, by jeszcze bardziej nadać temu outfitowi jesienny nastrój. 

Przed

Ciekawy, dobrze wykonany makijaż oczu. Nietuzinkowe połączenie kolorystyczne. Policzki trochę nieestetycznie pomalowane. Podoba mi się dobranie elementów twarzy, a także naturalny kolor włosów i sama fryzura. 

Po

Czekoladowy odcień włosów współgra z makijażem oczu, do którego użyłam czerni, fioletu, niebieskiego i pastelowego, 'brudnego różu'. Usta pomalowałam jasnym, delikatnym brązem. 

12 komentarzy:

Emo-niunia- pisze...

Wszystkie wersje mi się podobają :)

isa (tiernabeautiful) pisze...

mi się podoba wszystko :)

-carolla- pisze...

stylizacje jakoś nie przypadly mi do gustu, ale oba makijaze, przed i po sa boskie ;)

Anonimowy pisze...

super metamorfoza! :* podoba mi sie

Ciastko karmel pisze...

dzięki za metamorfozę :)bardzo mi się podoba ;]


kajol695

Sernik pisze...

Podoba mi się przed jak i po ;)
Ładne zestawienie kolorów ;p
Pozdrawiam,
LandyGlamour11

Milena pisze...

I przed i po jest nieziemskie ;)

very_important (swiadomosc) pisze...

Styliazcje przed i po sa cudowne. Makijaż jest lepszy po ale fryzura w przed.

dswiadomosc0

Unknown pisze...

I przed i po mi się podobają ;)

lovejulia.super

JuliaWie pisze...

Oba stroje fajne, choć pierwszy rzeczywiście jakiś niedokończony.
Makijaże też niezłe :>

JuliaWie

Karolina pisze...

Oczywiście, że lepiej jest po :)
JEdnak przed nie jest najgorzej :)

kaori-chan pisze...

I makijaże i stylizacje mi się podobają, są przecudowne!
LO32VE