Obserwatorzy

6.12.12

Metamorfoza inhope

Przed

Twarz bardzo pospolita, niczym się nie wyróżnia. Makijaż natomiast zrobiony jest bardzo ładnie, idealnie zgrana klasyczna kolorystyka. Lubię te włosy, natomiast zwróciłam uwagę na brwi, powinnaś dopasować ich kolor do barwy włosów. 

Po

Zmieniłam fryzurę, pomalowałam mocniej policzki. Efekt mógł wyjść trochę dziwny, bo posiadasz nieuniwersalne kolory pudrów. Oczy pomalowałam czernią, bielą a także dwoma odcieniami matowej, pastelowej czerwieni. 

Przed

Za stylizację cię pochwalę, bo bardzo mi się podoba. Idealnie dopasowane fasony ubrań. Spódnica wcale nie jest tak łatwa do zestawienia, bo ma długość midi. Ciekawie połączyłaś ją z burgundową bluzką. Dodanie czarnych dodatków i złotego naszyjnika było strzałem w dziesiątkę.

Po

Zostałam przy podobnej kolorystyce, której użyłaś w swojej stylizacji. Masz niewiele ubrań, ale udało mi się stworzyć cekinowy zestaw. Na koszulę z kołnierzykiem i spódnicę z Basics narzuciłam długi, połyskujący cardigian. Dodałam czarne buty z odkrytymi palcami. 

5 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Kocham fryzurę której użyłas. Boski makijaż stylizacja Po tez.


swiadomosc

Unknown pisze...

Udana metamorfoza :)

lovejulia.super

inhope pisze...

dziękuję za metamorfozę, bardzo mi się podoba ;)

. pisze...

Pustki na blogu...

Milena pisze...

Też lubię tą fryzurę w po (; metamorfoza bardzo fajna ;)