Obserwatorzy

9.12.12

Metamorfoza swiadomosc

Przed

Części twarzy mi się podobają, choć są mało oryginalne. Oczy pomalowane trochę niedokładnie i praktycznie niewidocznie. Usta mają ciekawy odcień, natomiast policzki skrzywdziłaś malując je tak mocno. Co więcej, odcień pudru jest o wiele za ciemny do twojej jaśniutkiej karnacji. 

Po

Wybrałam makijaż w kolorze niebieskim. Oczy pomalowałam najpierw niebieską farbką do twarz, później czarnym, turkusowym i na koniec jasnobłękitnym. Usta zostawiłam naturalne, a policzki podkreśliłam bardzo delikatnym, jasnym, pastelowym odcieniem. 

Przed

Nie podoba mi się. Nie rozumiem koncepcji nakładania szortów na długie legginsy. Pasek wygląda tu dość dziwnie, bo wystaje tylko jego kawałek. Buty lubię tylko po przerobieniu obrazka tak, że nogi stoją przodem, ponieważ prawy but wygląda nie za ciekawie. Pokombinowałabym coś ze sweterkiem. 

Po

Zdecydowałam się na klasyczne połączenie black&white. Podstawą był biały żakiet z czarnymi wstawkami. Dobrałam do niego czarno-biały top, a także użyłam szortów jako spódniczki. Dodałam lity, torebeczkę z ćwiekami i zwykłe, czarne rajstopy z Basics. 

5 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Wyglądam bosko... Oczywiście chodzi mi o "PO" Wow... Zaraz będe tak wyglądac ;3 O ile uda mi się zrobic taki makijaż. Dziękuję za metamorfozę.

swiadomosc

Unknown pisze...

Jeju,jakie ty piękne makijaże robisz Clevleen97 *.*

lovejulia.super

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Śliczny makijaż "po". Twarz przed psują mocne policzki. ;)
Jeśli chodzi o strój przed, to straszne jest to połączenie. Wszystko zniosłabym osobno, oprócz tych leginsów. Strój po jest świetny!

Milena pisze...

Bardzo udana metamorfoza ;)

JuliaWie pisze...

Ładny makijaż przed, choć nie lubię ciemnych ust. Po ładniejszy :)
Strój przed ma ładny sweterek :>
Nie zostałam wielką fanką stroju po, bo jak dla mnie jest zbyt zwyczajny ;D

JuliaWie