Obserwatorzy

9.12.12

Metamorfoza Dominika0018

Przed:

Szczerze? To jest dla mnie bardzo ładnie. Wszystko w moim stylu, uwielbiam ciemne szminki w połączeniu z jasnymi włosami. Bardzo ładny makijaż oczu, nie podoba mi się jednak sposób malowania tym najciemniejszym cieniem oraz brwi i ich kolor niedopasowany do włosów.

Po:

Głównym kolorem w tym makijażu jest jeden z najmodniejszych- khaki. Myślę, że ta brązowa szminka pasuje. Makijaż zwieńczyła niedbała fryzurka.

Przed:

Niezbyt mi się podoba. Spodnie pogrubiają, kapelusz nie pasuję do włosów tak jak i torebka nie pasuję kolorystycznie.

Po:

MAM BRAK WENY

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie nie pasuję, tylko nie pasujE...

viktoria / mandaryna1996 pisze...

boli mnie to niezmiernie jak zawsze piszecie, że kolor brwi nie pasuje do włosów. KURWA! Jak malujesz włosy to także brwi malujesz np. na blond?

mandaryna1996

Niedźwieć pisze...

@ anonim
o co ci chodzi? się mnie tylko uczepiłeś. miło mi, że jestem popularna wśród tak wielkiej anonimowej społeczności ^^

Niedźwieć pisze...

@ anonim
o co ci chodzi? się mnie tylko uczepiłeś. miło mi, że jestem popularna wśród tak wielkiej anonimowej społeczności ^^

meg pisze...

@mandaryna1996
Tak, powinno się również farbować brwi, skoro zmieniasz kolor włosów np. z czarnego na blond.

very_important (swiadomosc) pisze...

Metamorfoza udana podoba mi się strój ;3

swiadomosc

Anonimowy pisze...

@Milka to-ja-to-ja
pierwszy raz w całym swoim życiu napisałam komentarz na tym blogu.

(...) kapelusz nie pasuję (...)
było jeszcze jedno, ale widać, że poprawione już.

meg pisze...

Anonimowy, miej choć tyle odwagi, żeby napisać swój nick.

Niedźwieć pisze...

Dobrze mówisz Madzia :3

Anonimowy pisze...

1-nie staranny makijaż 2- masz np. niebieski włosy to brwi też ?

Anonimowy pisze...

nie mam konta na tej stronie.

Unknown pisze...

W stylizacji PO nie pasują buty..

lovejulia.super

Milena pisze...

Fajna matka ;)

Milena pisze...

Metka nie matka xD

JuliaWie pisze...

Twarz w obu wydaniach mnie nie przekonuje (to przez te maleńkie oczka, które wyglądają jak tuż po przebudzeniu).
Strój przed nic ciekawego, ale po jest fajny. Podoba mi się ten zielony akcent :>

JuliaWie