Obserwatorzy

1.12.12

Metamorfoza pusioolan

Przed

Pierwsze, na co zwróciłam uwagę to okropnie błyszczące usta, których wprost nie cierpię. Makijaż oczu nie jest zły, delikatny, dobrze wykonany pod względem estetycznym. Policzki strasznie pomalowane, wyglądają, jakby doll się zawstydziła lub miała gorączkę. Nie rozumiem też co nad górną wargą robi ten kolczyk. 

Po

Jak widać na załączonym obrazku, w makijażu jak i kolorze włosów króluje burgund. Oczy pomalowałam czernią, fioletem i pudrowym różem. Delikatnie podkreśliłam policzki, prawie niewidocznie. Usta najpierw musnęłam białą szminką, a później bordową.

Przed

Powiem krótko: Nie podoba mi się. Twoja doll jest bardzo szeroka w udach, a dodanie tak luźnej koszulki jeszcze bardziej ją pogrubia. Oxfordy na obcasie zupełnie tu nie pasują. Jedyne, co w jakikolwiek sposób się tu łączy to kolor paznokci z kolorem koszulki. 

Po

Już chyba i mi udziela się zbliżający się powoli świąteczny nastrój. Wybrałam koszulę z najnowszej kolekcji nelly.com, a pod nią założyłam drugą koszulę, przezroczystą z Young Hollywood. Dobrałam burgundową spódnicę. Urozmaiciłam wszystko złotymi elementami, m.in na butach, pasku czy wisiorku. 

8 komentarzy:

Juliette116 pisze...

Piękna stylizacja, świetnie dobrane kolory. Nie przekonuje mnie tylko ten naszyjnik.

Nasty Rose pisze...

bardzo podoba mi się metamorfoza :)

MissGirls150

gosiak1997 pisze...

Świetny strój "po" :D

Caroline ♀ pisze...

Dobrze jest ! ♥
+ wbijaj perfeectlyfashionable.blogspot.com/

Unknown pisze...

Boski strój i makijaż PO .

lovejulia.super

very_important (swiadomosc) pisze...

Swietna stylizacja... Ciekwe jest to jak makijaz może zmienic doll z zwykłej na ładną ;3

swiadomosc

Unknown pisze...

"Po" zdecydowanie lepiej :)

Milena pisze...

Przed a po to dwa różne światy ja chyba wybiorę ten drugi ;D