Obserwatorzy

5.1.13

Metamorfoza dzastina660

Przed
Elementy twarzy są fajne, ale mam wrażenie, że źle rozmieszczone. Makijaż oczu trochę nierówny, podobają mi się przejścia miedzę cieniami, nie rozumiem zamysłu nałożenia na lalkę tych naklejko-perełek.

Po
Te oczy malowałam chyba po raz pierwszy, chyba wyszło nie najgorzej, użyłam: niebieskiego, granatowego i różowego cienia oraz białej i czarnej kredki. Usta pomalowałam szminką w kolorze podobnym do koloru ciała, a policzki podkreśliłam brzoskwiniowym i brązowym pudrem.

Przed
Tak właściwie to bardzo mi się podoba, świetne połączenie kopertówki ze spodniami i żakietem, tylko bransoletki nie współgrają z całością. Zastanawiają mnie również paznokcie u rąk w dwóch kolorach i naszyjnik na włosach.

Po
Nie jestem przekonana do mojej wersji, tą stylizację wykonywałam dość dawno. Połączyłam wyrazistą kurtkę z czernią, ćwiekami i srebrem, elegancka kopertówka dopełnia całość.

15 komentarzy:

MissDirtyFresh pisze...

Jeśli chodzi o makijaż, to wolę 100 razy bardziej wersję po. Co do stylizacji to bardziej podoba mi się przed.

DarkSun pisze...

zgadzam sie z komenatrzem powyżej

. pisze...

Nie chce być niemiła, ale stylizacja "po" to porażka.

Unknown pisze...

makijaż lepiej po ,a stylizacja przed

Karolina pisze...

Świetna matemarofza!

Sernik pisze...

Nie przypadła mi do gustu stylizacja po. Ale za to metamorfoza w salonie piękności jest świetna.
Pozdrawiam,
LandyGlamour11

Claudijan-Up pisze...

Stylizacja przed była o wiele lepsza, ta po jest wielkim nie wypałem... Co do make-up'u twój lepszy :)

lolasno

JuliaWie pisze...

Oczy PO są śliczne, hipnotyzujące *.* Co do stroju to bardziej podoba mi się przed, gdyż ta kurtka i buty do mnie nie przemawiają.

JuliaWie

Unknown pisze...

Piękny makijaż *.*

very_important (swiadomosc) pisze...

Makijąż jest świetny (ten po). Gdyby nie naszyjnik i bransoleta bardziej podobałaby mi sie stylizacja przed.

kaori-chan pisze...

Podoba mi się makijaż po, jest genialny!
LO32VE

Anonimowy pisze...

po stylizacja to totalny niewypał! ta blleee kurtka i do niczego nie pasująca kopertówka!

Amelia*_*

Helena pisze...

Make-up lepszy po, ale nie ma szału. Strój żaden mnie nie przekonuje.

Unknown pisze...

Zakochałam się w twarzy doll po przemianie! Dobra robota! *-*

Unknown pisze...

śliczny blog zapraszam na
http://papierband.blogspot.com/