Obserwatorzy

22.1.13

Metamorfoza halohala

Przed

Podoba mi się wykonanie makijażu oczu, natomiast nie przepadam za ich kształtem, po jedna powieka opada jak po nieudanej operacji plastycznej Paris Hilton. Sztucznie wyglądają też brwi. Usta i nos są w porządku. Nie cierpię tej fryzury, jest strasznie infantylna, przez co doll wygląda jak małe dziecko. 

Po

Postawiłam na makijaż w ciemnych odcieniach. Na oko nałożyłam najpierw czarny cień, później fioletowy i brudnoróżowy. Pociągnęłam długą kreskę eyelinerem. Rzęsy podkreśliłam pogrubiającym tuszem. Policzki delikatnie potraktowałam różem, usta pomalowałam brązem. 

Przed

Kolorystycznie wszystko się zgadza, natomiast jeśli chodzi o fasony, to zupełny chaos. Legginsy strasznie pogrubiają nogi, a trampki nałożone na legginsy dodatkowo je skracają. Elegancka, czerwona koszula nie dość, że wystaje zza kurtki, to w ogóle nie pasuje do zestawu. Radziłabym kombinować coś z torbą i kurteczką. 

Po

Wybrałam klasykę i elegancję. Do granatowych spodni dobrałam białą koszulę i czerwone szpilki, których kolor nawiązuje do lakieru na paznokciach. Dodałam naszyjnik i kopertówkę, której prawie nie widać na obrazku, bo jest półprzezroczysta i biała.

6 komentarzy:

very_important (swiadomosc) pisze...

Doll wygląda lepiej w makijazu i włosach po. Stylzacja Po też jest lepsza ale nie jestem do niej w 100% przekonana.


swiadomosc

JuliaWie pisze...

Te oczy też kojarzą mi się z Paris. Strasznie nie podobają mi się te brwi, ale makijaże oczy ładne. Strój przed mi się nie podoba, po jest nawet spoko, ale szału nie ma ;D

JuliaWie

Domcia2304 pisze...

zglaszam się do metamorfozy

doncia2012

Helena pisze...

Makijaż przed ładny, jednak lepszy po. W stroju zdecydowanie po.

Sernik pisze...

Doll przed jest straszna. Podoba mi się wszystko po.
Bardzo ładne robisz stylizację :)
Pozdrawiam,
LandyGlamour11

Unknown pisze...

lepiej PO