Obserwatorzy

29.1.13

Metamorfoza Milqa666

Przed

Cienie na twarzy twojej doll są okropnie wykonane. Wygląda na ubrudzoną ziemią. Powinnaś pomyśleć o dodaniu jasnych akcentów. Makijaż wykonany bardzo ładnie, podobają mi się kolory i przejścia między nimi. Fryzura średnia, nie przepadam za nią. 

Po

Masz ogromny zbiór kosmetyków, dlatego nietrudno było mi coś stworzyć. Wykorzystałam błękitne i miętowe cienie do oczu. Dodatkowo dokleiłam sztuczne rzęsy, a te naturalne pomalowałam niebieskim tuszem. Pomadką potraktowałam tylko górną część ust, tworząc naturalne ombre. Policzki delikatnie podkreśliłam pudrem. 

Przed

Nie lubię tej bluzki, aczkolwiek tutaj nie wygląda tak źle. Kolorystycznie wszystko ładnie dopasowane, podoba mi się. Zmieniłabym tylko torebkę, na kopertówkę lub na długim pasku. 

Po

Wybrałam połączenie czerni i fioletu tworząc ciemny, elegancki outfit. Wykorzystałam tunikę z RIO, aby stworzyć środek spódnicy, a także kołnierzyk wystający zza bluzki z baskinką. Talię podkreśliłam cienkim paskiem. Dodałam naszyjnik. Buty to połączenie koronkowych szpilek i czarnych koturnów. 


4 komentarze:

JuliaWie pisze...

Twarz przed nie wygląda zbyt zachęcająco. Zakochałam się w ustach po *.*
Obie stylizacje są spoko.

JuliaWie

Unknown pisze...

lepiej PO

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się makeup doll po przemianie ;)

nana pisze...

O wiele bardziej podoba mi się po
MissAshx33