Obserwatorzy

23.2.13

Metamorfoza Gabrysia351

Przed
Nie przepadam za takimi elementami twarzy, szczególnie za nosem. Brwi są za wysoko i sprawiają, że lalka wygląda na zdziwioną. Pomalowane rzęsy i kolczyki nie prezentują się zbyt dobrze, makijaż oczu całkiem fajny.

Po
Oczy pomalowałam trzema odcieniami fioletu oraz białą i czarną kredką. Usta podkreśliłam rubinową szminką, a policzki brzoskwiniowym i różowym pudrem. Na koniec zmieniłam fryzurę i obniżyłam brwi.

Przed
Właściwie to nie mam tu czego oceniać, trzy elementy, które niezbyt do siebie pasują. Torba jest w zupełnie innym stylu niż reszta, nie wysiliłaś się.

Po
W Twojej szafie królują pastele, a więc postanowiłam, że stylizacja wykonana przeze mnie będzie w takiej tonacji. Chciałam dodać odrobinę koloru w postaci mocniejszych odcieni, ale nie znalazłam niczego ciekawego. Ostatecznym wyjściem było użycie beżowych elementów.

9 komentarzy:

Unknown pisze...

strój PO jest świetny!

JuliaWie pisze...

Ani makijaż ani stylizacja przed mi się nie podobają. Za to strój po jest świetny :D

JuliaWie

gosiak1997 pisze...

Jaki super strój w "PO" :3

Helena pisze...

Makijaż jest bardziej interesujący po. Żaden strój nie przemawia do mnie.

Sernik pisze...

Świetny strój po ;*
LandyGlamour11

Unknown pisze...

Dziękuję :)) i uzyje twoich rad

nana pisze...

lepiej po
MissAshx33

pisze...

Przed makijaż oka i ogólnie cała twarz prezentuje się ciekawie oprócz policzków za mocno pomalowanych. Stylizacja jest według mnie za prosta, ale kolorystycznie mniej więcej się zgadza. Po o wiele lepiej, szczególnie cudowny make-up :)
iga777

shine star pisze...

Według mnie świetna przemiana :D

http://letmeloveyou1.blogspot.com/