Obserwatorzy

31.5.12

Metamorfoza London_Tipton14

Przed

Hmm.. mam mieszane uczucia. Makijaż w ogóle nie pasuje do koloru włosów. Brwi mi się w ogóle nie podobają. Nie przepadam także za tą fryzurą. Makijaż sam w sobie nie jest najgorszy, jednak całokształt mi się nie podoba. 4/10

Po
Starałam się stworzyć wyraźny, kobiecy look lecz z nutą męskiego, nieokrzesanego stylu. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Użyłam wszystkie fioletowe cienie jakie posiadasz w swojej kosmetyczce. Żeby całkowicie zmienić wyraz oczu i uzmysłowić spojrzenie użyłam gotowe cienie z Sunny Bunny. Myślę, że zmieniając nieco ich zastosowanie sprawiłam, że spojrzenie twojej medoll wręcz "uwodzi". Rzęsy wydłużyłam i pogrubiłam (omijając kąciki oczu). Użyłam delikatnie czarnej kredki pod okiem i trochę białej w kącikach oczu. Użyłam 3 cieni do wymodelowania oczu (biały, ciemny brązowy i ciemny beż). Usta zrobiłam w stylu nude, a policzki wymodelowałam dwoma cieniami.

Przed
Marynarka w nieklasycznej wersji, lśniące spodnie i oryginalne buty. Całkiem ciekawe, aczkolwiek pomimo zastosowania niekonwencjonalnych elementów wieje nieco pustką. Czegoś mi brakuję. Może odpowiednich dodatków? Sama nie wiem.. 4/10

Po
Starałam się ubrać cię adekwatnie do makijażu który zrobiłam. Lata 50 w wersji hard ;). Wybacz za źle dobrany pasek, nie mam siły już tego zmieniać. Kopertówka jest fioletowym, mocnym akcentem i nawiązuję do makijażu. Jak widać - koszula i spódnica MOSCHINO, buty od Soni Rykiel. 

19 komentarzy:

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

Podoba mi się. < 3

PaTrYcJa pisze...

ładna metka :) czy mogę się tu zgłosić do metamorfozy mojej doll?

Bloody_Merry

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Totalnie nie w moim stylu. Jedyne, co mi się podoba, to kolor, lub raczej kolory włosów. Nie lubię tej fryzury, sądzę, że jest za " wysoka ". Usta mają brzydki kolor. Makijaż oczu zrobiony troszkę niestarannie, nie podobają mi się kolory. Policzki takie se. 3/10
PO - Hmm.. na pewno jest lepiej, lecz nie do końca do mnie przemawia. Makijaż oczu świetny, tylko nie wiem, po do dodałaś ciemny cień przy brwiach. Policzki ok, usta super. Fryzura i jej kolor podobają mi się. 9/10

Ubiór :
PRZED - Nic nie przypadło mi do gustu. Buty jak dla Lady Gagi, spodnie mają brzydki kolor, bluzki w ogóle nie widać, a marynarka jest, hmm jakby to ująć, za " męska ". 0/10
PO - Znacznie fajniej. Podoba mi się połączenie długiej, czarnej spódnicy i kamizelki w tym samym kolorze. Bluzka jest śliczna, bardzo elegancka. Jedynie buty mogłabyś zmienić. 9/10

Makijaż " po " lepszy, tak samo jak strój.

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy.

noela26

DarkLola. pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy .

DarkLola. ( z kropeczką na końcu ! ^.^)

deadvoice pisze...

@LadyYorkLove

Używam tych cieni po to by wymodelować twarz, nadać jej nieco bardziej realnego wyglądu. W apartamencie ten efekt wygląda jeszcze lepiej. Twarz MeDoll przyciąga wtedy dodatkową uwagę.

emsi pisze...

ciekawiee :)


zgłaszam się do metamorfozy , jeśli można :)

oumpalumpa

S. pisze...

Genialna metamorfoza! Z kolorowo-mrocznego cudaka zrobiłaś przepiękną pewną siebie kobietę. London_Tipton14, jesteś szczęściarą! <3

http://dotty-girl-fashion.blogspot.com/

blackroses pisze...

Chciałam się zgłosić do metamorfozy



na stardoll martyna5651

Anonimowy pisze...

zgłaszam się do metki

Adriannagore111

deadvoice pisze...

@D O T T Y
dzięki za uznanie :)

Weronika pisze...

Bardzo bym prosiła o metamorfozę :)

Lavendka

Just me pisze...

kiedy bedzie moja metamorfoza? oczywiscie nie narzucam sie :)

deadvoice pisze...

Dziewczyny przeczytajcie regulamin :>

Jak już to zgłaszać się do Roksetki, ona jest właścicielką bloga (;

Pozdrawiam :>

daniellecraig17 pisze...

jestem ciekawa, jak twarz w Twoim wykonaniu prezentowałaby się z daleka :3

kropeczka108 pisze...

makijaże przed i po nie są zupełnie w moim stylu i nie podobaja mi się tak samo z ubiorem :)

Nyks pisze...

makijaż po jest cudowny ;o

kala_15

Nicole (flondra42) pisze...

Przeglądam tego bloga i przeglądam, a dopiero teraz udało mi się odnaleźć naprawdę dobrą metamorfozę PO. Brawa za ten post!

flondra42

patrycja pisze...

"Po" fajnie!