Obserwatorzy

30.5.12

Metamorfoza Erscape

Przed

Wyglądasz trochę jak taki kolorowy zombie. Jakaś artystyczna forma wyrazu to może jest, ale do mnie nie trafia. Jedyne co mi się podoba, to wybranie oryginalnych elementów twarzy i ciekawe kolory.

Po

Postawiłam na pastelowy makijaż i niedbały kok. Chciałam, żeby twoja doll wyglądała nieco bardziej dziewczęco, ale jednocześnie niezbyt słodko. Rzęsy potraktowałam czarnym, wydłużającym tuszem i niebiesko-szarymi odcieniami.

 Przed

Strasznie mi się nie podoba. Choker jest chyba najgorszy, bo pasuje tutaj jak wiatrak do skakanki (czy jakoś tak [: ). Z sukienką i butami można by zrobić coś lepszego, ale nigdy ich nie łączyć. Wianek jest całkowicie zbędny. 

Po

Cóż tu dużo mówić, sami oceńcie, czy moja propozycja to zmiana na lepsze lub gorsze. 

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Makijaż po bardzo mi się podoba, ale strój już nie tak bardzo.

noela26

xoxo_irwin pisze...

Makijaż :
PRZED - Lubię neonowe makijaże, ale ten jakoś do mnie nie przemawia. Lalka wygląda, jakby ktoś ją walną w oko ( raczej w oba ; D ) i został jej po ty siniak. =,= Gdyby nie było tego różowego cienia pod powiekami, może by to jeszcze jakoś wyglądało.
PO - Super. Uwielbiam pastele, jeszcze bardziej, niż neony. Makijaż śliczny, bardzo starannie wykonany. I ten kok! Cudo.

Ubiór :
PRZED - Każda część stroju " wyciągnięta z innej bajki ". Nic tu do siebie nie pasuje. Buty są okropne. Jedynie ich kolor mi się podoba. Sukienka ujdzie, niezły krój. Reszta to przesada.
PO - Troszeczkę w stylu grunge. Podoba mi się bluzka i kurtka. Spodnie też są ok, tak samo jak buty. Prosto, ale jednak coś w tym jest.

Makijaż " po " znacznie lepszy, strój również. ; )

LadyYorkLove

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Na lepsze :)

Sylwia pisze...

Fajny strój po!

kropeczka108 pisze...

makijaż przed jest nie załadny, nie przepadam za takim stylem malowania sie, po make up jest genialny nic do zarzucenia :)
stylizacja przed nie spodobała mi sie i nic ani nikt nie zmiei mojego zdania, strój po także nie spdobał mi sie, to nie mój styl (:

Nyks pisze...

zdecydowanie stylizacja i makijaż po

kala_15

patrycja pisze...

"Przed" cudowna twarz, makijaż też. Strój nie.
"Po" śliczny makijaż, strój bardzo fajny.